![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God tirsdag morgen fra OSL
Kaldt og klart så blir nok en bra høst dag så fort solen står opp ![]() Noen avganger som blir opperert av innleide fly, så blir en interessant dag! Ha en knall dag alle sammen! ![]()
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God aften fra Alpharetta. Her har vi nettopp avsluttet nedlasting av Leieboerene og faatt lagt den inn paa Nomad'en saa jeg er klar til rushtrafikken i morgen tidlig.
Bingen kaller! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongens By. Gårsdagens matorgie på Era Ora ble en gedigen suksess! Beste maten jeg har fått i løpet av mine 5 besøk hittil, og mye god vin.
Nå er det hjemreise. Ha en fin tirsdag, alle sammen!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad tirsdag morgen... Møter, møter og så trening på ettermiddagen er vel innholdet denne dagen. Håper på nok en strålende høstdag i hovedstaden - gårsdagen var jo blant de bedre...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - våkner til litt kjørlig luft. ser på plenen, at det går mot 0 grader om natta, snart er vinteren på østlandet.
Dagen går til møter, gjennomgang av omsetningen forige uke osv. Fortsatt good day to all of you ---- Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra hovedstaden Øst. Kaldt her i dag, men kortermet skjorte går fortsatt an.. I dag blir det en tur over gata til Cafe con bar for å spørre hvorfor de har trukket flere tusen kroner fra min konto etter et besøk fredag kveld! Pussig nok er summen identisk med min PIN-kode...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger/Forus,
Fin kald morgen her over i sørvest. Det er omtrent desember temperatur. Det skal bli kuling utover dagen så vi har tydeligvis fått høsten litt tidligere enn vanlig. Global oppvarming er herved avlyst. Dagen går med til møter og oppdatering av prosjektplaner. I morgen er det tid for dra over fjellet med SK4002 igjen. Ha en fin dag alle forumister , både registrerte og uregistrerte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Ikke mindre enn 2 kraner og 4 gravesmaskiner som holder på utenfor vinduet mitt idag morges. Lesing og trening står på dagens program. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Då har vi lyckats eliminera Pinkod 0000-7000, tack för det ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
.. og med stor sannsynlighet 8000-9999 ....
![]() Morgensolen skinner stor og orange over Veikrysset .. deilig temperatur ute - foeles nesten som en norsk sommerdag! En fin dag aa hoere norsk musikk nedover GA-400. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
hey... Lure på om den store MyTravel Airbus 330 kommer til sola som avtalt.. fredag tidlig ?? eller forandret ??
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Så nå vet jeg hvem jeg skal skylde på neste gang kontoen er tom.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God middag fra Kiel og Color Magic.
Det ble en hyggelig aften i går med en bedre middag og tilhørende drikke i Oceanic a la carte restaurant. Snart er det avgang igjen, med kurs for Oslo. Så da blir det nok en hyggelig aften igjen i dag vil jeg tro! Kast loss! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra bedre østkant av Oslo.
Lurer på om jeg snart skal begynne å pakke eller om jeg skal ta en kort blund før avreise med SK473 og videre med SK973 i kveld...
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag! Da er jeg fornøyd etter å ha stått på lappen - på tredje forsøk :P Så nå er jeg glad
![]() Neste steg: PPL-A/JAA |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Her i Chicago var det kjapt aa komme seg avgaarde fra heimen i morges. Fruen er borte og ting skjer liksom litt kjappere paa morran.. ![]() Her er det godt og varmt, sommeren er tilbake! En fortsatt fin dag til alle |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Marbella. Da var dagens luftetur til Gibraltar unnagjort. Fikk ikke drømmemotivet mitt, men det ble noen bilder da....
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 8 | 30-08-2005 16:39 |