![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Solen skinner over hovedstaden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag morgen fra Maura..
Etter en forholdsvis hektisk fredag på jobben, klarte jeg for en gangs skyld og sovne mens det nesten fortsatt var fredag - og våknet klokka 4, og har vært våken siden.. Ellers er været knall, og det lover bra, siden dagen skal tilbringes utendørs på dette stedet sammen med jobben.. Ønsker alle en god lørdag, og helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
12 aviser? Whats the point?
Nei, her holder det med VG.no, DB.no og RB.no da er mye gjort. Solen skinner, det blåser stiv kuling og jeg skal på jobb om noen timer og bli der nesten til det blir Søndag.. ![]()
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tromsø sør.
Her er det grått og kaldt, Knutsen&Ludvigsen er konger, og nå er det tid for en spasertur mens det ennå er opphold. Strålende dag til alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag
Da er både undertegnede og snuppa dusjet og klare for flyshow. kjører nedover nå og håper at det blir gøy for unga.... hun går i alle fall rundt meg og hopper av glede for at vi skal se på fly. Og siden noen snakket om aviser, så er det gjennomgang av alle nettaviser først. så er det aftenposten før Dagbladet, VG, DN og Finansavisen handles inn som "lørdagskos" en liten tradisjon jeg og fruen har hatt helt siden vi ble sammen. Perverst mye papir men "bare må ha det" God lørdag til alle S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God lørdags ettermiddag. Hadde planer or å besøke Rygge i dag, men noe mente at Tog var best fremkomstmiddel og ingen viste noe parkering. Så dagen er blitt til en lørdagstur til 19L som ble benyttet til ankomst og avgang - såut som 19R var stengt - hørte ikke noem om finale til 19R i dag ( 6 timer). Litt vind - litt skjeve fly (hehe) inn for landing. Bilder kommer under " Bilder " i løpet av helgen.
Vi for se om detb blir Rygge i morgen. Fortsatt god kveld. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Lørdag er avisdagen - både norske og utenlandske. PC i go`stolen blir ikke det samme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Go' loerdag fra Mountain Lakes. Svigers har kjoept en 'hytte' i en resort park ved Cleveland, som er en droey times kjoeretur hjemmefra. Det kalles Georgia Mountains, men jeg er litt avvisende til den paastanden. Men uansett -luften er langt klarere og friskere her oppe. Og guttungen har ridd hest, svoemt og etterpaa skal vi ut og fiske, saa han storkoser seg. Han har ogsaa faatt kjoereundervisning paa golfcart, noe han syns er knallmoro. Selvfoelgelig - han er jo 10 ...
Ingen golfbane her - golfcart er det preferte fremkomstmidlet her ... Naa sitter jeg i 'klubbhuset', hvor det er WLAN .. TAKK! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 11-04-2010 05:24 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 13-01-2008 00:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-08-2006 12:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 29-04-2006 18:16 |