![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Det ligger ann til en tur til Teneriffe ut på vårparten. Og "enkleste" vei dit ser ut til å være en "kun fly" bilett med Britannia eller MYT, men siden jeg har klart å "snike" meg unna å "omgås" charter PAX i 42år så har jeg vel mest lyst på [SAS]Braathens OSL-LPA og Binter Canaries LPA-TFN. Om jeg må velge charter selskap, hvem bør jeg for all del unngå ? Noen som har erfaring med Binter Canaries ? . Har noen andre gode alternativer OSL-Teneriffe (fortrinnsvis TFS) fra OSL, og da kun -1- flybytte underveis , årets JK slalomtur er ikke gjennomførbar med Jr. ? ![]() /Geir |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
ville gått for Britannia.....flere gode erfaringer med de framfor MYT......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Det er ikke så stor forskjell på charter og rutegående lenger - og det har jo sine sider å f.eks. fly direkte, ha mulighet til å forhåndsbestille enkelte tax-freevarer, etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Får man ikke fortsatt mat på MyTravel?
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Har du lyst til å prøve A330, er jo valget lett....
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Pass på benplassen. Hvis du er over 1,80 - så hadde jeg spandert rad ved nødutgang på Britannia. Bra service, bra plass og bra mat....alt i alt kan det bli bedre (plassmessig i allfall) enn SAS Braathens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
MYT A330 er helt greit det, men siden du reiser med små barn ville jeg kanskje reist med et mindre fly rett og slett på grunn av lang ventetid på bagasje. Tar fort en times tid når over 400 mennesker skal ha bagasjen sin, og en del har mye bagasje..
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
OSL-CPH-MAD-AGP-TFS , TFS-MAD-CPH-OSL , men det var alene. Med Jr. og "Den flygende" (som helst ikke flyr på fritiden) med så bør jeg unnngå slik routing... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Forstår ikke hva som e rgalt med å fly direkte med charterfly. Charterselskapene har langt nyere fly enn de fleste ruteselskapene, like god (om ikke bedre) service ombord, og du slipper flybytter etc.Dessuten er det ganske billige billetter....men du får ikke Eurobonuspoeng så .....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DK1553 i morgen? TFS-OSL | Fnate | Register- og ATC-Forum | 3 | 20-02-2017 20:59 |
DK5827 OSL-TFS Diverted 07FEB2016 | Airbus 330 | Småprat | 9 | 07-02-2016 19:45 |
DK5828 TFS-OSL Diverted til SNN | Airbus 330 | Flyforum | 1 | 08-11-2015 22:38 |
SAS med bird-strike på TRD-TFS måtte lande på OSL. | LTH | Småprat | 22 | 22-11-2011 17:26 |
OSL-TFS-OSL NVR 193/94 | LN-EBA | Bilder & foto | 3 | 28-01-2011 10:49 |