![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ser på Dreamtravels hjemmesider at de har avsluttet samarbeidet med BRA og at det for tiden ikke er noen direkteflygninger mellom Oslo og Fortaleza/Natal. Er det lenge siden dette trådde i kraft?
www.dreamtravel.no/index.asp?action=category&catid=220 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hmm, har ikke sett maskinen her på flere mååååneder!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
med fare for å bli litt tabloid er det kanskje slik at en del av kundegrunnlaget for flygningene er vekk med tanke på arrestasjoner, eiendomssnusk etc i Brasil der norske borgere er involvert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
er ikke dette kun en vinter rute?
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mener å ha lest et sted i vinter at det kun var snakk om et begrenset antall flygninger med BRA fra OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Direkteflyvning... Nei det har jeg nå ikke sett!
Skal til Natal på onsdag og må fly OSL-FRA-LIS-NAT for å komme meg! Ikke engang mulig å fly direkte til Lisboa og rekke TP145 til Natal engang... Dette er for dårlig! Men direkteflyvning til Fortaleza (eller Natal), er det mulig det var dårlig belegg eller var det charter med Ving & Star Tour som fylte opp disse flyene? Egil
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det var en vinterrute, vi hadde i hvertfall fått beskjed fram til ca april for handling som jeg husker. Det var Dreamtravel som solgte billetter til den. Hvor lønnsom den var vet jeg ikke, men hvis den var det kommer den nok tilbake til vinteren.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Natal gikk jo fra en DK 332 forrige vinter til en Novair 321 denne vinteren. Så noe har jo forrandret seg...
Men reis til Brazil, helt fantastisk sted ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
He-he CK, jeg har tenkt samme tanke som deg. Ser også at de fleste eiedomsannonsene for Natal har forsvunnet iløpet av våren...
DreamTravel fortsetter imidlertid samarbeidet med BRA, der man tilbyr direkteflygninger fra Køln til Rio. www.dreamtravel.no/index.asp?action=newssingle&newsid=192 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ikar/Pegas fly til Oslo? | Trdfly | Flyforum | 0 | 10-04-2018 18:00 |
SAS-fly på vei til Kvernberget returnerte til Oslo pga. flapsproblemer | Tjab | Småprat | 6 | 14-10-2015 02:53 |
Skal PIA slutte å fly til Oslo? | TC-JGY | Flyforum | 6 | 09-05-2015 21:13 |
Har Norwegian sluttet å fly til Moskva? | dimmaua | Flyforum | 18 | 04-05-2009 11:11 |
Fly fra Oslo til India | Twin Otter | Flyforum | 17 | 06-08-2007 16:21 |