![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Alt går åbenbart perfekt skriver BT. Det var ikke den oplevelse jeg havde, da jeg afleverede konen og min søn i CPH i morges.
http://www.bt.dk/article/20070707/nyheder/707070324/ Jeg er lige kommet hjem til det jyske, efter en tur til Kastrup. Min kone og søn har jeg sent på 4 ugers ferie til Skt Petersborg( jeg tager derover om 14 dage, heldigvis ikke fra Kastrup) Vi var lidt chokket da vi så køen i terminal 3. Den Startede 2 m fra indgangen til terminal 2. Efter en 1 time og 17 min nåede vi frem til Check in. Det er virkelig ikke sjovt at stå i en så lang en kø, sammen med en masse andre sure hoveder. De fleste ønskede SAS derhen hvor peberet gror, for at sige det mildt. Det sjove af det hele var at vi blev interviewet af 2 jounalister fra BT omkring ferie og hvordan oplevelsen i lufthavnen var. Det var selvfølgelig ikke noget positivt, vi kunne fortælle, med en sådan kø. Det kunne de jo kun give os ret i, med det svar at det var typisk SAS. Så spørger jeg bare mig selv, hvorfor faen skriver de så sådan en gang pladrer i deres avis? Hvordan kan SAS og deres alliancebrødre være sig selv bekendt, at have kunder, der står så laang tid i Kø i terminal 3. Det skal lige siges min kone og søn kom ombord 5 min før døren blev lukket, godt vi kom 2t 30min før, selv om lufthavnen anbefaler Max 2 timer før, (godt vi kom 30min før ellers var de ikke kommet med) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hvorfor sjekket dere ikke inn på automat?
Min erfaring er at minst 2/3 av de som velger å stå i køen kunne ha brukt automat for å sjekke inn |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, brug check-in automaterne! Det er det helt store problem, folk "vil" ikke benytte disse. Så heller stå i kø i en time. Naturligvis kan der være tilfælde hvor disse ikke kan benyttes fx med børn under 2 år (som jeg selv har), til USA eller lignende. Men faktum er at over 90% af dem der skal med fx SAS kan benytte disse, så brug dem da! Hvis dem er kunne bruge automaterne gjorde det, så ville dem der ikke kan af den ene eller anden grund komme hurtigt til med skranken.
Iøvrige er det Københavns lufthavn der ved Lene Hald udtaler sig og de er nok mere bekymret om sikkerhedskontrollen og bagagesystemet fungere og det har det netop gjordt i forhold til sidste år. Hvad SAS så gør med deres bemanding er jo rent faktisk ikke direkte lufthavnens skyld. De har også før sæsonen udtalt at de har arbejdet meget på at bagagesystemet og sikkerhedskontrollen blev forbedret og at det nu var op til flyselskaberne i samarbejde med deres handlingagenter af bamande de tilgængeligt skranker fuldt ud. Nej, bagagesystemet og sikkerhedskontrollen er forbedret, nu skal de fjolser der ellers ikke vil bruge check-in automaterne som ellers godt kan bare tvinges til det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Min søn er 1 år og 11 mdr. Så derfor er check in automaterne udelukket. Men jeg er helt enig i at, mange nok bare står i kø, fordi de er uvidende eller bange for det der nymodens pjat med en check in automat, sådan tror jeg mange ældre tænker. Men når lufthavnen og SAS kan se at der stadigvæk er problemer, så forstår jeg ikke hvorfor der ikke bliver gjordt noget ved problemerne. Det er begges renome der bliver ødelagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
stor delay sk973 CPH . BKK | scanhorse | Småprat | 3 | 15-08-2011 15:19 |
Ålborg har blitt stor, men ikke fult så stor! | MartinL | Flyforum | 10 | 29-11-2009 17:39 |
Stor buss CPH-BGO i kveld | Bizflyer | Flyforum | 5 | 08-02-2009 22:43 |
Stor stigning på ruterne fra CPH til Tyskland | PP | Flyforum | 11 | 14-12-2006 11:43 |
Stor vækst i USA trafikken på CPH | PP | Flyforum | 7 | 20-09-2006 15:23 |