![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her kommer en god del bilder fra Nederland og USA for en måned siden. Artig å kunne feste objekter som ikke er så vanlige å se her hjemme til minnebrikken!
(Forresten så har jeg endret mening når det gjelder dette med Bilder & foto-gruppen. Når man presenterer så mange bilder som jeg gjør her, er det greit å ha dem i en egen gruppe ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Og til slutt på AMS fikk jeg fanget opp KL 737-800 med winglets. Det var stas!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Denne var eneste fangst på JFK, og en slik løy jeg derfra til RDU. Som med E 170, var det en behgagelig opplevelse, og det var flott med egen skjerm med direkte TV og underholdning på en slik regionalrute!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Disse er fra RDU.
Den Conoco-maskinen har jeg ikke fått noen klarhet i hvem som opererer, men i følge enkelte nettsider, skal den vist operere en del for myndighetene (spekulasjoner om CIA-flyvninger). Noen som vet mer om denne? Unnskykd skjevheten. Den er knipset i all hast gjennom flyvinduet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Og her er en rekke bilder fra EWR. Fint å stå inne i CO-terminalen og fotografere, men en utfordring med reflekser og uskarpheter pga vinduene!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Og her kommer siste bolk for denne gang, også disse fra EWR!
(Ja - jeg vet at det United Epress-bildet kommer to ganger, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få fjernet det!) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mange flotte bilder.
Spesielt de første var veldig fine. Alltid artig med bilder fra USA. Godt jobbet.
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gratulerer med fine bilder fra USA, VC-10.
Det er alltid morsomt å få servert slike bilder av fly du IKKE ser her i landet og spesielt mange gode blinker. Til alle dere andre som ser dette, ikke la sjangsen gå fra deg, ha alltid et kamera med deg, uansett type eller merke - det blir alltids bilder. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Veldig fine bilder VC-10, artigt med bilder fra USA ja,
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Hvem har lekt seg i paint på den Continental maskinen?
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Denne maskinen har forresten egne dedikerte trådet hos a.net (ala, hvor er Peter Max idag) http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Max |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
The corporate relationships are obfuscated, probably deliberately. The planes are actually registered to a law firm in Montana which happens to "share" the same address as L-3 inc. '' http://discussions.flightaware.com/viewtopic.php?t=3143&highlight=n610g&sid=0 59fdf9acac12dc4adb08ccc9210c139 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mye spennende her!
Bra jobba.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glimt fra min tur til Arlanda 7. mai | GF1 | Bilder & foto | 9 | 07-06-2013 00:39 |
Noen bilder fra USA-tur i mars | Eirik S | Bilder & foto | 4 | 16-05-2013 14:18 |
17.mai tur fra TRD? | VirreVapp | Reiseforum | 3 | 22-04-2013 07:47 |
På tur til USA i mai | LN-BEF | Reiseforum | 21 | 29-04-2010 09:27 |