![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
.....eller natt i mitt tilfelle.
Har vært en lang dag, opp og begynne i ny jobb, masse inntrykk og nye fjes, og sfor å så hive seg i drosjen.... Endelig hjemme, helt utkjørt etter å ha vært oppe i et døgn, men allikevel verdt det mht at jeg er en del kroner rikere
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... Det er opphold og kanskje litt lettere - men sol og 20 grader som lovet har vi ikke i hovedstaden ennå. Nå blir det aviser, lett frokost før trening og flere aviser og mere mat. Ha en bedre lørdag....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.lch78.net
|
![]()
God morgen fra 5. etasje på Thon Hotel Maritim i Stavanger
![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Deilig med brunost på brødskiven på den første frokosten når man kommer hjem fra ett langt utenlandsopphold
![]() Snart blir det å hive seg i bilen for å komme til til OSL og flyet til SVG. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Jeg sitter og skuer utoevr gate 45 på OSL i påvente av at AY skal ta meg til HEL og HKG. Og her dukket nettopp FlyNordic opp med DY-flightnummer fra Paris for å stjele litt av utsikten min.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Alpharetta. Her skal det ikke gjoeres mye idag, unntatt muligens ta minstemann for aa se Shrek.
Husets eldstemann (17) har ennaa ikke dukket opp etter kinotur i gaar kveld .. saa kona er lettere hysterisk og gutten er i masse troebbel naar han dukker opp .... han har vist seg aa ha godt tak paa det motsatte kjoenn, saa jeg er litt mer avslappet og regner med at han har faatt seg litt i natt ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra KRS!
Her er det surt og kaldt og overskyet. Far er alene hjemme og tiden skal gå med til indretjeneste. Så da er det kanskje på tide å komme igang! Kanskje jeg skulle ringe et rengjøringsbyrå, ta en øl og sitte å se på noen vaske?? Hmmm, Neppe!! ![]() Jaja! Vi skrider til verket!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Østlandet melder om skyfritt og 21 grader for øyeblikket, det blir grilling av masse god mat senere! :clap
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Gamlebyen. Det er musikkens dag, må vite, og bassen durer fra Fengselsparken.... Senere blir det grillet lammelår her i huset, er skeptisk til det som er marinert i ferdige blandinger, men vi får se om ikke Henriettes kreolske lam er etende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sol og varme meldes fra Nærsnes.Det blir mer hagearbeid idag.Det var innedag i går med to omganger med vaskemaskinen,så nå ligger det også en stabel med skjorter som skal strykes.14 stk.
Det blir grilling av amerikansk hamburger ikveld.De skal nytes med en Vajra Langhe Rosso.Eller en Dolcetto d'Alba? Kanskje begge? ![]() ![]()
![]() |
#12 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God kveld
Den planlagt frhelgen gikk i vasken med to korte ekstrvakter. Hadde min første dag på billetkontor i dag noe som var en spennende opplevelse. Rimelig mye å sette seg inn i men det skal vel gå på et vis. Dagens beste henvendelse var vel fra hun som skulle møte noen passasjerer på OSL og som hadde fått parkeringsbot. Hun mente at den skulle vi dekke siden flyet hadde vært 40 min forsinket...... Og på en god andre plass familien som kom hjem fra USA. Og hadde en ganske kort connection med DY. Den mistet de og de kjøpte seg nye billetter til morgendagens fly. Kom tll oss og klaget over at det var dyrt og at de måtte ha hotell for hele familien. Der har vi problemet med separate billetter. Det ironiske er at hadde de sjekket prisen med SK så kunne de fått plass på et fly dag for 300 kroner mer for hele familien. Er bare en påmindelse om at man bør planlegge skikkelig hvis man ikke har gjennomgående billett. Ha en trivelig kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
|