![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Rebecca fra FMS fra innom i dag med noen folk og hentet noe andre folk, og det ble et og annet brukende bilde av 206'en:
![]() Kommer visst noen fly til uken igjen og. ![]() -A ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Stilig bilde
![]() Hva står FMS for? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Flying Medical Services. En form for flygende doktorer her ute i bushen, stort sett sponset av misjonspenger, på lik linje med MAF (Mission Aviation Fellowship).
-A ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hvor er du egentlig ... ? Noen Google Earth ref ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
En ting som var veldig humor og spotter-vennlig til en forandring i dag var at han som skulle kjøre meg bort til og halvveis ned langs stripen her så vi kunne få bilder av landingen var veldig nervøs for at det ikke var lov, selv om jeg har gjort dette på turene før og med pilotene sin velsignelse. Så i dag ringte han til ops-kontoret til FMS og snakket med de og forklarte seg, og fikk beskjed om å hende telefonen til meg, hvorpå jeg får følgende spørsmål fra andre enden "Har du noe preferanse om hvor på banen og hva retning Rebecca skal lande, så skal jeg få det sagt til henne". Det er spotter-vennlighet på sitt beste!
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
hvor reise på spotting/fly-fotografering? | petru26 | Flyspotting | 6 | 18-09-2013 08:02 |
hvor reise på spotting/fly-fotografering? | petru26 | Bilder & foto | 2 | 01-07-2013 17:20 |
God morgen fra bushen | Utflyttet | Flyforum | 16 | 21-02-2013 23:46 |
Bushfly i bushen med norsk pilot bak spakene | Discus | Flyforum | 2 | 01-08-2010 18:41 |
Fly spotting ............... | sk931 | Flyforum | 4 | 07-01-2006 11:28 |