![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
BGH5023 etter landing på rw25 på KB 18:50 i kveld. Møkkavær gjorde at jeg ikke gidda stå der å henge lenger enn et par min., så det ble med disse fire bildene i dag.
(BTW; Det var nok spottere på flyplassen så det kommer vel mere tenker jeg... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Da var årets andre chartermaskin på plass :clap
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nei, det blir jo Kreta da..., med der skal visst SAS fly, så det blir jo ikke fullt så uvanlig da. Hvis de ikke kommer med en MD eller en buss av et eller annet slag...
![]()
![]() |
#4 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
A 340 300
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flott dokumentert av første Balkan!
Jeg orka ikke opp siden været er så dårlig, ikke det beste sykkel været akkorat. Regner med at jeg kommer sterkere tilbake neste uke! Flott og se at noen virkelig orka å reise opp dit i dag! Ps. SAS 737-700 som er den siste charter maskinen, med avgang halv 6 på morgenkvisten blir det vel ikke mange bilder av ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Jobber jo natt selv, og la meg sent i formiddag. Våkna ikke før 18:15, så det holdt hardt...... ![]() Meeeen, så har man slike som 'ENKB' da..., som liksom passer på oss som er litt sånn "spotter light" og kommer med info om bevegelser. Slike ting forplikter jo en og annen gang da ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg var der, men fikk ikke med meg ankomsten
![]() Flotte bilder LN-SSL |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Balkan Holidays tar inn A330 i flåten for longhaul | Trdfly | Flyforum | 6 | 16-02-2016 16:34 |
Balkan Holidays på SVG | Yankee | Bilder & foto | 9 | 12-08-2012 00:09 |
Ruteprogramm Balkan Holidays sommeren 2012 | Marius Moberg | Småprat | 11 | 23-06-2012 15:01 |
Balkan Holidays på Kvernberget | flyKSU | Flyforum | 6 | 23-05-2007 22:44 |
Balkan Holidays på BGO i sommer ! | G-COLE | Flyforum | 2 | 16-03-2006 15:24 |