![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen alle sammen!
Gjeeesp, da er snart uken 2 nattevakt over, og det bærer hjem og rett under dyna. Jeg kjenner på kroppen at senvakt mandag, såå på nattevakt, sååå på kurs tirsdagsmorgen, hjem kl. 17, for sååå få en oppringing at jeg bare måååå komme meg på jobb igjen i går natt har tatt på, så det skal bli godt med noen timer på øyet... Etter litt søvn måå jeg vel inn til byen så fruen får signert kontrakten på sin nye bil, men bortsett fra det blir det en rooolig dag! ha det flott alle sammen! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Da er det klart for eksamen i Corporate Governance og Finance (den som gutta i Enron og Finance Credit aldri tok) for det blir å komme seg på lesesalen og lese til morgendagens eksamen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra hovedstadens østkant. Litt rolige tider på jobben så blir vel litt tid til å småplanlegge freien. Ser ut til at utreise med Apollo til Varna kan være greit og rimelig, med retur fra Beograd med Norwegian - noen dager med litt sol og strand, deretter Sofia og Beograd.... muligens... planleggingen er jo mer enn halve reisen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Nydelig morgen her på byens vestkant.Artig å være trafikant med trikk om morgenen til jobb igjen her inne i hovedstaden. Har ikke gjort det siden jeg bodde fast her fram til 1972. Litt forskjell fra øvrige arbeidsdager på sørvest landet der jeg bruker 5min med bil til jobb. Det blir full dag på jobb her i prosjektet og retur hjem til SVG med SK4045 i ettermiddag.Ha en god dag alle.Det nærmer seg en ny helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tromsø
Akkurat nå, solskinn og litt blå himmel. Om fem minutter...hvem vet, sannsynligvis snøbyger.....morsomt vær dette...Jaaaaaaaaada ![]() Splittvakt idag...huff...kjeeeeedelig ![]() 13 days encounting..... ![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God formiddag fra FBU! Flott vær og ingen møter. Kan man ønske seg mer? Nåja; det er et lite skår i gleden at Braathens.hangaren definitivt er historie. Det begynner å bli et digert høl i bakken der borte.
Nå er vel CK fremme i Johannesburg; første stoppen på hans store-hvite-mann-turné. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Veikrysset, hvor kaffen putrer og neseborene vibrerer hos tilfeldig forbipasserende. Mangler bare varme rosinboller ..
![]() 10 grader ute - skyet - og mulighet for ettermiddagsbyger. Paa kaffebordet hjemme ligger siste Flight International og Airline Business, aa jeg tar gjerne en skikkelig regnstorm, jeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag!
Samme været som i Atlanta her i Chicago. I dag har jeg ingenting å melde. En døll uke uten en eneste flytur... ![]() Tar det igjen i de neste 2 ukene.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdags morgen | Someone | Flyforum | 22 | 17-06-2009 23:25 |
Go`Onsdags morgen! | flyer88 | Flyforum | 11 | 25-06-2008 14:05 |
God onsdags morgen! | Utflyttet | Flyforum | 16 | 28-05-2008 17:11 |
God onsdags morgen! | FBU 4EVER | Flyforum | 30 | 20-02-2008 22:08 |