![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har tittet på hvordan komme meg BGO-NBO. I gamle dager var det en kurrant pris med BA fra OSL via LHR til NBO, i D-klasse, som var helt grei. Men noen i BA har begynt å leke gnien og innsparingene har slått ut i at selv om D-klasse er en rabattert biz-billett, så er det faktisk umulig å foreta setereservasjon på forhånd. Og til den prisen så slo det meg som lite hyggelig gjort. Så spørsmålet er da: hva alternativer har jeg?
Kriteriet er at jeg må være tilgjengelig i NBO til lunch på en gitt mandag, og er fristillt i NBO til lunch, mandag to uker etter det tidspunktet jeg begynner på ting der. Så langt har jeg funnet ut at LX via ZRH klaffer ufattelig dårlig, med avgang ZRH-NBO om morgenen, ingen forbindelse fra annet enn CPH, at KL ender opp veldig dyrt, og EK via DXB er koselig i pris men er smekkfull på FRA-DXB både med EK og LH som har codeshare på strekket. Lure ideer mottaes med takk. Jeg har en backupplan og vuderer å slå sammen fire-fem ærend og lage meg en CRWSTAR3, men da må jeg stokke veldig i timeplanen min. -A |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En liten påskenøtt | Utflyttet | Småprat | 5 | 30-03-2013 07:48 |
En påskenøtt og to | Utflyttet | Flyforum | 7 | 07-04-2007 23:38 |
Spørsmål til flygelederne her inne | spitfire | Flyforum | 2 | 10-05-2006 12:10 |
TIL VINEKSPERTENE HER INNE | ENGM RAMP | Flyforum | 5 | 07-11-2005 10:43 |