![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det har kommet 5 cm med sne i løpet av natten... ikke akkurat det jeg trodde eller ønsket skulle skje. Jeg vil ha vår. Nå skal jeg tenne på peisen, hente avisen og lage nok kaffe. Ha en bedre søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Hvor i verden er du? Her nede ved fjorden har det bare regnet og nå har sola kommet fram og det blir en vakker morgen
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Vollen, også vi har fått noen cm med snø , som sola nå gjør en rm -f på .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Bonjour från Monaco,
17 grader och inte i närheten av någon snö här (hur mycket har du druckit EB? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Et lite slør med snø her på Nærsnes også,men solen har allerede begynt jobben sin.Kanskje det blir en tur med cab'en i dag også.
Men først frokost med friskpresset juice,egg og kanskje noe ristet brød også.Det er tross alt søndag morgen. Han en bedre ukeslutt!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
og lidt sydligere i AAR...
Her skinner solen det er vindstille og ca 5 grader....skøn dag Hilsen ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Endel vind fra vest her idag og delvis skyet. Men nå er eggene ferdig og det er tid for frokost. Målet er også en treningstur i ettermiddag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Tromsø! 2 dager i Bergen på onsdag og torsdag, samt to korte dager i Amsterdam unnagjort. Fredagen ble tilbragt i faglig samvær med advokater og økonomer. Advokater er slett ikke så ille som mange vil ha det til.....:wink
Jeg kan dessverre ikke skryte av nysnø her hos oss - her ser det mer ut som om snøen er tenkt å smelte bort. Forferdelig kjedlig - spesielt for min sønn som nylig fikk seg sine første par alpinski.... (og for undertegnede som har gjenoppdaget alpin som fortreffelig fritidssyssel, og som satser på at avkommet blir seriøst bitt av basillen slik at vi kan ha en unnskyldning for å dra på skiferie..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
God formiddag fra Florida. Vinter og snø er noe vi kan se langt etter her. I skrivende stund er temperaturen 16 grader og det er ikke en sky i sikte. Metrojugen lover at det skal holde seg sånn også de neste dagene, noe som passer bra, da jeg har flere nav-turer rundt omkring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgne fra et vaar fyllt Portland...hvor det ogsaa ble Cabriolet kjoering, min svoger har kjoept en 67 Bonneville...som vi cruiset opp og ned Columbia River Gorge Old Highway i gaar...skikkelig god nostalgi
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
God aften fra Atlanta. Er hjemme etter to dager med trekutting pa gaarden til bestemor ... oem og stoel etter aa ha brukt uvante muskler.
Kjoelig men fint vaer hele helgen ... akkurat naa det 12 grader og solen er paa vei ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Las Vegas! Er på guttetur med et par kompiser som er kommet over fra Norge for å feire 30 års dagen til en av karene.
Ble litt mye for en gammel skrott..... Retur til Chicago i morra tidlig... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvit lørdag morgen | EB | Flyforum | 16 | 11-01-2014 23:12 |
Hvit fredag morgen! | Chriscross | Flyforum | 15 | 26-10-2012 18:48 |
Hvit smågris. | Hickok | Register- og ATC-Forum | 2 | 29-05-2010 16:33 |