![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En av journalistene fra Ullern Avis/Akersposten opplevde at flyet hennes til København ble kansellert og ble av flyvertinnnene lovet at man skulle finne plass på de neste avcgangene med Norwegian eller SAS. Raskt var Norwegian sine egne avganger fyllt opp og så sa man at det var SAS sine avganger også. Journalisten fikk alikevel kjøpt billett med SAS som hun nå 12 uker etterpå ikke har fått refundert som lovet... Dagens leder i lokalavisen på Oslo Vest gjør nok desverre større skade enn refusjon av billetten i første omgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SHITT HAPENDS
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...jepp - og journalister har egne metoder for å rydde opp i egne saker. Tviler på at den vanlige passasjer hadde fått samme oppmerksomhet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
He said - she said er en klassiker.. Nå er det jo ikke mange som leser den blekka da...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
I dette landet er det jo nesten forbudt å kritisere en journalist...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kjos selv bor jo i området...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Klart han bor i kakseområdet! Mannen har jo bygd opp flyselskapet sitt med statens hjelp ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Nå ja Tommy , det var vel litt raskt å konkludere at Kjos har bygget selskapet med statens hjelp.
Han og Klev familien har brukt mange av sine egne penger før de i det hele tatt har begynt å tjene penger på norsk luftfart. Helt fra starten av NorFly og senere NorFly Charter til oppstart av NAS har det gått med noen milloner for dem. Jeg kan ikke huske å ha sett staten noen sted for disse folkene med hensyn til fødselhjelp fra jeg lærte å kjenne NorFly folket på syttitallet. Men er det noen som sitter på annen informasjon er jeg interessert i å få kjenskap til dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
For å fyre opp stemingen på en Fredag kan vi nevne 2 stikkord
* Victor Normann * Tvilsom lærlingeordning Comments ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Uten å mene å fyre opp stemningen her på forumet denne fredagen vil jeg bringe litt balanse i sakens anledning og si at det er helt OK fra Kjos og NAS sin side å gi uttrykk for oppstartsbetingelser til myndighetene så lenge det er markedet som ønsket en konkurrent til SASBraathens.
V.Normann tok poenget og det skal vi brukere være glad for idag. Det var annnerledes tidligere. Da vi i Norway Airlines på slutten på åtti-tallet ønsket å både utvide til nye godkjente charterdestinasjoner og ruteflyging ble vi møtt med "benkrok" fra SAS på alle bauger og kanter. Dette har jeg beskrevet tidligere her på forumet og mer kommer i bokform om ikke så lenge. Jeg ønsker SASBraathens alt godt og det samme med NAS. Vi trenger begge selskapene. Men en "pissingcontest" om hvem som fikk hva eller hvem som liker hvem tar seg dårlig ut her på forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Veldig bra OJB...:clap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg sier som jeg har sagt før: Man kan kanskje like gjerne hevde at dersom man ikke hadde lagt ned forbud mot bonusopptjening innenlands så hadde man subsidiert SAS indirekte gjennom å skjerme SAS mot konkurranse (det er vel minst like riktig som å hevde at DY fikk statshjelp).....:wink SAS tåler vel konkurranse - det ser iallefall slik ut. DY har også konkurranse og sliter vel litt, men begynner å bli godt etablert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Sliter Norwegian????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Well, økonomisk har de vel ikke gått med overskudd siden de fikk 50MNOK av SAS får å avslutte Vestlandsproduksjonen med F50
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian får kjeft av Amnesty International | Polaris | Småprat | 27 | 01-02-2019 16:24 |
En stakkar spanjol får kjeft av ATC-JFK | LN-KGL | Flyforum | 34 | 25-03-2006 04:16 |
Sterling får kjeft av danske forbrukermyndigheter | CK | Flyforum | 5 | 28-07-2005 11:05 |
JetBlue får kjeft av rullestolbrukere | CK | Flyforum | 10 | 01-02-2005 09:33 |