![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Reiser med DY til Orly i juni, (min første tur med DY)
Noen her som har personlige erfaringer med denne flyplassen ? Med tanke på å posisjoner å ta bilder ifra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er leeeeenge siden jeg var der, så ting har nok forandret seg. Men det er en dønn kjedelig flyplass være på i 4 timer (var det iallefall den gang).
MEN og HVIS, de har nok bygget om, vet heller ikke hvor du skal videre til, men husker at det som var mest kult var å se 747 som vi skulle videre skulle videre til India, det er en dønn kjedelig flyplass. Vet nå ikke hvor du skal hen, med det jeg husker best er at jeg plutselig stod med trynet og glodde rett inn i nesen på 747 fra Air India. Så hvis dette er mulig den dag i dag, da tar jeg turen til "froskespiserland"!!!! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
De pleier å peke i gal retning hvis du spør på engelsk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Var en gang, og det og for leeeenge siden på studietur, var to kompiser som hadde gått seg vill i Strassbourg, men vi fant en politiman, men neimen om han ville hjelpe, vi snakket jo engelsk! (så på hele fyren at han forstod oss, både på engelsk og på tysk) ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er en svær flyplass. Vi overnattet på SAS Radisson rett ved flyplassen og hadde de store Airbusene og Boingene flyvene lavt forbi hotellet, det var kjempe flott å se på. Var dessvere ikke så interesert i å ta bilder da. Anbefaler å ta en taxi litt ut fra aktive RWY og ta bilder når flyene flyr lavt forbi. De er majestetisk de kolosene når de sklir forbi og har nydelige logo drakter på seg med flotte farger. Ta også Metro ned til Le Bourget og ta en tur på museet der. Det er gjort på 2-3 timer T/R vis du har litt tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
Var på Orly i Oktober, reiste med DY.
Dårlig med spotting for min del. Inntrykket av flyplassen var at den var meget godt brukt, dvs rimelig sliten, men relativt lite trafikk fra terminalen som DY bruker og lite folk i motsettning til de gangene jeg har vært på CDG. Bagasjen kom kjapt, innsjekk var kjapt, security var null kø. Dårlig med butikker og spisesteder.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spotting @ Orly?? | N-3PB | Flyspotting | 5 | 18-08-2011 09:59 |
Terrassen på Orly | haavig | Flyforum | 5 | 11-01-2011 00:18 |
De Gaulle-Orly | Jörgen | Reiseforum | 3 | 08-11-2009 22:49 |
Orly 6-9 /4 | TKDahl | Bilder & foto | 6 | 16-04-2009 22:55 |
Spotting på Paris Orly? | haavig | Flyforum | 1 | 31-10-2007 12:50 |