![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Et par minusgrader og litt mer sne på bakken - vakkert i hovedstaden en mandag morgen. Løper fra møte til møte i hele dag...ha en bedre start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad mandag. Jammen måtte ikke nok en dag startes med å måke 10-15 cm snø vekk fra inngangspartiet hjemme i Asker. HURRA! Snø er moro! Og det gikk veldig greit med podcast fra NRK Gull (Richard Hermann forteller om jack the Ripper) i øret. Takk NRK! Liker ikke helt at det blir såpass midlt, 3-5 minusgrader er perfekt vinter. Klar for en spennende uke på jobben, som avsluttes med (jobb) tur til PRG (OSL-FRA-PRG-DUS-OSL) i helgen. GO!
Kjærsten til svigerinnen min var ute på kjøretur på norske vinterveier med noen utenlandske venner, og de fikk seg en liten overraskelse
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Seattle! Her er det riktignok søndagkveld, men vi er vel ikke så nøye på det... Etter 4-5 dager i Orange County, bilavhengighet og flust av republikanere så er det godt å være i Seattle. Det er utrolig kjekt å ikke måtte være avhengig av bil bare for å få seg en matbit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Grått og litt småsurt ute og det blir stadig mindre snø. Er forelesninger og trening på programmet idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Dårlig morgen fra Krs. Brukte halvannen time på å få bilen ut av parkeringsplassen der jeg bor i morges. Det var ikke brøytet siden lørdag, og da skal det ikke så mye til å kjøre seg fast!! Og det klarte jeg altså 3 ganger. Selv med gode piggdekk.
Kan noen tenke seg noe bedre enn å komme på jobb utslitt, våt og svett! Det er det jeg kaller dårlig start på dagen, og jeg forstår nå godt hvorfor bjørnene legger seg i hi hele vinteren! Vurderer å prøve det selv nå!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Seattle er en av få byer i USA som man ikke er avhengig av bil i...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Strålende ettermiddag fra Tromsø
![]() Her har man fri og nyter dagen. Jobb.....hva er det ??? ![]() Nyt dagen folkens, det gjør jeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Ingen god morgen i Alpharetta selv om solen skinner, smaafuglene synger (kan noen faa de jaevlene til aa dempe seg litt???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...og her ute paa oeya har vi regnet bort i weekenden....den lille Beaglen kom drassende med snorkel og svoemmefoetter og ville ut i regnet
![]() ![]()
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Vinterbilen Alfa med piggfrie dekk kommer seg frem overalt i vinterhovedstaden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-12-2009 22:51 |
Glad mandag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 04-03-2008 10:39 |
Glad mandag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 03-12-2007 16:46 |