![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen og Happy Valentine...ikke 100% sikker på om jeg blir hjemme eller prøver meg på jobben i dag - fortsatt ikke helt i 100. Håper uansett jeg er bedre til i kveld - hvis ikke må jeg kaste inn håndklet på vintreffet også... Håper på en bedring av dagen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg hater 14. februar....
Hvorfor forventes det liksom mer av meg i dag enn alle andre dager? Jeg gir jo litt av meg selv hver dag, he he, men men. Siden min bedre halvdel har husket både sjokoladehjerter og sendt kort i rett tid får jeg vel bare krype til korset og bestille blomster først som sist... ... det største av alt er kjærligheten ![]() Egil
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hva er valentine?
![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. 1 forelsning, litt lesing og trening står på programmet idag. Ha ett fint fly&vin for de som skal det. Kunne dessverre ikke komme denne gangen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen! EB, du får får værsågod å "krya på dig" i løpet av dagen, Fly & Vin blir ikke det samme uten deg.
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kjenner jeg EB riktig, så sitter han og sipper til en Felali fra kl. 17
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Håpet er der...bare smaksansen kommer tilbake også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Happy Ballantines day
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
HAppy Valentines' fra Alpharetta hvor blesten fyker rundt hushjoernene. Skikkelig vind ute.
Som gift med en amerikanerinne er det intet valg, tradisjonen maa foelges, saa det staar en stor blomsterbukett og en toeyhund paa frokostbordet. Saa da blir det vel en go'klem paa meg naar hun oppdager dem. Ellers gaar morgenen til en legeavtale for minstegutten og i tillegg er det sesongens foerste fotballtrening klokken 6. Saa Valentines-middagen blir nok en stopp paa McDonalds for oss to mellom jobb, skole og trening .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]()
God ettermiddag fra CPH.
SK loungen er sånn noenlunde fredelig på en ettermiddag. Snart er det Q400 tilbake til KRS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god ettermiddag fra Madrid. Sitter på Hotel Emperadors trådløse nett til €7/timen og leser mail og koser meg. I dag har det vært sightseeing i byen, og på ettermiddagen har jeg trasket litt rundt på egen hånd, handlet litt (det er jo Valentine og konemor er hjemme i Asker), latt tapas være tapas og spist digg burger på Friday's nederst i Gran Via, og lest bok og kost meg med en tall white chocolate mocca fra Starbucks på Plaza Espania. I kveld blir det mere vin, litt tapas og en smak på mere av det spanske kjøkken. I morgen skal se se om jeg ikke kommer meg en tur til Museo del Aire på formiddagen, før det blir SKBU tilbake til OSL på ettermiddagen etter litt spotting på Barajas. Autofokusen min likte ikke vinduene der det beste godbitene var parkert (G-I og DC-8) da jeg kom i går, men kanskje better luck i morgen? Hasta luego!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Happy thursday:-) | EB | Flyforum | 34 | 03-08-2018 20:13 |
Happy saturday | EB | Flyforum | 19 | 25-06-2016 18:12 |
Air Berlin Valentine's Special | OEH | Reiseforum | 0 | 13-02-2014 10:16 |
God Torsdag og Happy Valentine's Day fra Koh Samui! | Robbiedeluxe | Flyforum | 16 | 15-02-2013 02:55 |
Norwegian feirer Valentine's Day | ATC-flyradar | Flyforum | 6 | 16-02-2007 13:09 |