![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2006
Location: Nannestad
Posts: 4,767
|
![]()
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152489
__________________
MVH Stein Olsen http://www.flickr.com/photos/56123975@N05/ Det finnes alltid en god grunn til å se på fly ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Nå er jo ikke akkurat Aeroflot de som klarer å bestemme seg først med flybestillinger. Men vi får håpe dette går bra
![]()
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,143
|
![]()
I juni blir Aeroflot TU154 erstattet av A320 på OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
A320 er vel en gode del større enn TU-134, så er det en annen maskin som tenkes å erstatte TU-134?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,259
|
![]()
Det ble publisert en ordre på 30+20 Sukhoi Superjet 100 i slutten av 2005, med leveringsstart i slutten av 2008. Disse skal etter sigende erstatte TU-134 innenriks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2006
Location: Nannestad
Posts: 4,767
|
![]() Quote:
__________________
MVH Stein Olsen http://www.flickr.com/photos/56123975@N05/ Det finnes alltid en god grunn til å se på fly ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,259
|
![]()
Stemmer bra det ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
Posts: 2,369
|
![]()
Virker ganske uforståelig på meg hvordan Aeroflot skal erstatte TU med en A 320 på OSL-SV0 uten å få mange tomme seter. Har de noen alternativer egentlig?
![]()
__________________
Neste flyvning: 01.02.2025: OSL-LHR (SK) 04.02.2025: LHR-OSL (SK) 02.03.2025: OSL-AGP (DY) 05.03.2025: AGP-OSL (DY) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,988
|
![]() Quote:
Dessuten er det så mange færre seter i en TU-154 som de bruker idag? Trodde det tok rundt 150? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,048
|
![]()
Ser på Wikipedia at SAS vurderer å kjøpe superjet 100 til sin flåte. Noen som vet noe om det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,425
|
![]()
SAS er, sammen med en rekke andre flyselskaper, med i et advisory board som er med paa aa utforme spesifikasjonene. Dette er vanlig praksis for nye flytyper og betyr egentlig ikke annet enn at SAS holder et oeye med typen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
SU sine A 319 har 116 seter, TU-154 har 126 seter og deres A 320 har 140 seter. Vil tippe at OSL vil bli fløyet med en kombinasjon av A 319 og A 320...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,914
|
![]()
Må være god plass til beina for en TU154 er da endel større en A320
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Invitasjon på tur til Sibir med Tu-134/154? | KnutW | Reiseforum | 8 | 21-05-2019 19:36 |
Hvordan løfte en TU-134? | Blubird | Bilder & foto | 4 | 19-04-2009 13:47 |
Definitivt slutt for Tu-154 med Aeroflot på Osl. | MartinL | Flyforum | 25 | 01-09-2008 11:20 |
Hvordan flytte en TU-134 | Blubird | Flyforum | 4 | 29-03-2006 19:51 |