![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Är det någon som har en översikt över linjer (gärna med tider) för FedEx mellan Asien och Europa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
På kontoret henger det et kart hvor vi skryter av våre gode forbindelser til Asia, og der er det tegnet streker fra både Bombay og Subic Bay (en stor FX-hub på Fillipinene) som går direkte til Europa.
Ellers har jeg dessverre ingen mer detaljert oversikt over rutenettet vårt. Av egen erfaring, har jeg forøvrig opplevd at en pakke jeg mottok fra Australia, ble sendt med Qantas til London.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Vanlig rute fra Subic-Bay til Stockholm er Subic-CDG-ARN? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Noe sånt ja.. Er mulig også flyet fra Subic (SFS) mellomlander i India (Pakken som jeg mottok fra Australia var opprinnelig rutet via både India og DXB før den ble rutet om med Qantas til LHR).
Flyet fra CDG til ARN mellomlander forøvrig i CPH og, men det er bare for å lempe av pakkene til Danmark, før det drar videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det var ikke så rent få FedEx-fly som tok av fra DXB heller, fungerer flyplassen som en mini-hub?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS-reklamer med Asien | Fysikeren | Flyforum | 8 | 20-06-2012 23:45 |
Forskjell mellom SAS Business mellom Europa 1/Europa 2 | 737-405 | Reiseforum | 29 | 24-04-2012 11:42 |
LOT dropper Hanoi, apner Beijing isteden og planlegger ekspansjon i Asien | Stoarn | Flyforum | 4 | 16-02-2012 16:15 |
ARN kan bli port till Asien | ATC | Flyforum | 33 | 09-01-2012 18:14 |
Flyget till asien efter katastrofen? | Alf | Flyforum | 21 | 30-12-2004 10:13 |