![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Apr 2006
Posts: 563
|
![]()
http://www.break.com/index/pilot_fixes_planes_wing.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,391
|
![]()
Ja, han har kansje flydd for noen Russiske selskaper tidligere ?
-Der var vel duct tape flittig brukt både titt og ofte ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,188
|
![]()
Er faktisk ikke uvanlig at duct tape brukes som midlertidig reperasjon på skader i overflaten dersom de ikke er strukturelle. Men det ser jo heller tvilsomt ut fra kabinen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,914
|
![]()
Tape er ikke noe uvanlig på fly, men det er en flymekaniker som må avgjøre om det er godt nok frem til flyet kan repareres. Kan jo være denne piloten er utdannet flymekaniker også....? hvem vet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Pilot ?! | baselutvann | General Aviation og sjøfly | 59 | 22-03-2010 11:30 |
pilot for forsvaret. | LN-KFW | General Aviation og sjøfly | 1 | 24-01-2010 20:36 |
Distre pilot | B777ER | Flyforum | 1 | 20-09-2008 18:05 |