![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ble en lang dag med mye mat, drikke og lite aktivitet i går. Nå er det et par minusgrader og tåke i hovedstaden. I dag skal jeg trene på ettermiddagen før det blir nok en større middag. Ha en bedre 2. juledag - fortsatt fri resten av året!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tåken ligger i alle retninger, men opp er det klart og der begynner solen og stikke frem!
Da var Juleferien over for denne gang, nå er det igang med 5 dagers før man tar ett par fridager på nyåret.. ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra et grått TRD med regnbyger og 5 varmegrader. Skal straks kjøre til Værnes for å jobbe. I dag venter WF 354/355 TRD-CPH-TRD.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Tåke her i Oslo og å straks er det tid for å sette seg i bilen å kjøre til Sandefjord for å besøke resten av familien. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Tananger,
Grått og vindstille her over på sørvestkysten. Havet ligger rolig, men det varer vel ikke lenge. Ikke mye som ligner på jule-/vintervær ute .. mer som høst. Likevel god julestemning innendørs. Det blir mer god mat og drikke idag.. Snart er det sommer igjen...... Ha en fortsatt god julehøytid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Molde. Grått og regn her også, 8 grader for øyeblikket. Ikke noe skiføre akkurat.
Fortsatt God Jul til alle på forumet ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Houston.
Her er det en kald morgen og den nye værstasjonen jeg fikk til Jul viser 38F, men det er høytrykk og barometeret viser 30.12 inHg og det blir solskinn i dag...:-p Tar en tur på jobben da de fleste jeg jobber med har fri denne uken og jeg har muligheten til å "rydde" opp litt på kontoret... ![]() Dag
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ahh, godt med julefri!!!
Ligger godt tilbakelent i sofaen med julebrygg innen rekkevidde og fotball på tv!! EDIT: ManU med Sunny fra start!!! I like ![]() EDIT2: Å jaggu tegna han seg ikke på scoringslista også ![]() Venter storinnrykk senere i ettermiddag, og kvelden/natten tilbringes ute på byen sammen med gode venner ![]() Egil
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fotball paa TV i Alpharetta ogsaa! Spurs-Villa naa etterfulgt av Bolton-Newcastle og Watford-Arsenal. Faar imidlertid ikke sistnevnte med meg ettersom eldstemann maa kjoeres til flyplassen. Han skal til Whistler med en kompis fra Bainbridge Island.
Fruen er dratt paa jobb - det er vanlig arbeidsdag her borte - men jeg maatte brenne av noen feriedager saa jeg har uken fri ... Graat og trist og 4-5 grader ute. .. og der scoret Spurs! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag! | EB | Flyforum | 16 | 26-11-2016 22:47 |
Glad mandag | EB | Flyforum | 8 | 21-11-2016 11:07 |
Glad mandag:-) | EB | Flyforum | 20 | 14-11-2016 21:06 |
Glad november - glad tirsdag! | EB | Flyforum | 11 | 01-11-2016 21:09 |