![]() |
|
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Og på Avinor sine sider står det veldig nytig info som vanlig.....
Split Bergen DBK522 15:25 18:25 ingen info Dette nå klokka 19.28..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Men nå er det visst noen som har lest avisene ,- og oppdatert ...
![]() Split Bergen DBK522 15:25 18:25 forsinket 22:23 -Men avgangen har de glemt.... Bergen Split DBK523 19:25 22:30 ingen info |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
He he, ut i en åker. Minner meg om mitt første og eneste besøk til Torp. Ble diverted grunnet tåke på OSL i 99. Kapteinen kom spydig på hornet. "som dere ser, er det tjukk tåke rundt flyplassen og vi kan ikke lande. Foran på høyre side skinner solen over Hurum"
![]() Måtte lande på TRF og etter vi hadde bremset ned så jeg rett inn i øynene på en KU som sto og gresset i en åker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Omtrent som OSL sine sider...."trafikken går som normalt" uansett hvor mye kaos og forsinkelser det er
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
At "trafikken går som normalt" er det vel ingen grunn som helst til å stusse over at de sier? Er det ikke forsinkelser, kaos, streiker, teknisk trøbbel m.m. som er normalen i luftfarten i dag da...? Det er jo ofte enklere å telle de gangene man kommer avgårde til rett tid. EDIT: At jeg nevner SASBU er en ren tilfeldighet. Vi har jo ikke andre muligheter her oppe ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Inte direkt SVG - Fyra studenter åker österut till SVO | Savipix | TripReports | 9 | 30-12-2009 17:44 |
Bergensfly med el.problemer! | C172 | Flyforum | 0 | 03-05-2008 12:48 |