![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Foreløpig har jeg bare kommet til espressoen. Fått beskjed av kona om å fikse hotell i Antwerpen om 2,5 måned....voldsomt til hastverk da. Så får jeg sjonglere litt mellom barnas aktiviteter i kveld, og gjerne trent litt selv. Kan ikke stoppe helt opp selv om jeg perset på halvmaraton i helgen. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad formiddag fra toppen av Oslo. Heldagsmøte - men satser på en grei lunsj. Treningsøkt i ettermiddag - skal se det blir bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Boink fra R14. Var delvis fri i går. Sov 14 timer og stod opp kl 15. Det var deilig, men la jo en smule demper på nattens kvalitetssøvn.
Endelig venter 3 vanlige dager på kontoret. Det blir sabla deilig. Til og med Elefanten gleder seg til å komme inn til grisen og fortelle om Target butikken. Ha en best onsdag.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra den andre toppen av Oslo hvor man koser seg på den store konferansen hos konkurrenten til EB. Her blir det nok hele dagen med en middag og litt moro senere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God onsdag fra OSL!
Her er det straks boarding på Aegean sin A320neo til Athen! Har en feriekonto som står og bugner og har derfor blitt pålagt å ta fri ut september. Starter ferien med noen dager i den greske hovedstaden så får vi se hva mer jeg fyller ferien med. Er spådd 29’C i Athen i dag og det passer meg perfekt. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God onsdag fra sør. Skyfritt og solen er på vei opp over Andes. Vakkert. Kaffe i koppen og hjemmekontoret er åpnet. Veldig bra fransk bistromat og chilensk rødvin i går. Lover godt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Morn fra Sandefjord! Plenklippingen utgikk i går grunnet dårlig vær. Kanskje prøve igjen i dag. Kanskje på tide å sjekke værmeldingen fremover. Tennisen satt ikke som den pleier og det ble bare 1 time og 40 minutter klassking. Nå får jeg se opptatt ut som George i Seinfeld ut dagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. siste feriedag her nordvestpå, og da regner det selvfølgelig. Men bedre enn første dag.
![]() Redeye hjemover i kveld. Svei av noen miles hos United, så det blir store seter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God dag fra Riksen. Da var dagens PTC inngrep gjennomført. Legen var veldig fornøyd med det hun fikk gjort. Men jeg må inn igjen om 2 uker for å prøve å åpne et par galleganger til. Jeg var våken under inngrepet men godt bedugget av medisinene. Men det er litt nå i kveld så jeg tror jeg må spørre etter noe smertestillende etter hvert.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Onsdag | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 10 | 11-08-2021 12:58 |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God Onsdag | LN-Q | Flyforum | 45 | 14-01-2009 20:03 |
God onsdag | Egil | Flyforum | 14 | 23-07-2008 13:39 |