![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Det er rolig paa jobb, nyter en soft start med 5K loepetur med den lille italienerinnen, saa Yoga som sikkert er godt for meg, men du verden hvor en finner muskler «out of order / not in use».
Avdeling Voff har klare krav og vi fikk se Ronald Reagan (RINO) Hangarskip seile inn til Service (det tar vel 5aar ++) Ellers er det jo mye snakk om Michelob / Miller Light her inne, selv er jeg en Arrogant Bastard (Stome Brewery) saa denne reklamen forteller meg at jeg er paa rett spor: [IMG] ![]() Cnausen Back to School ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Definitivt rare dager med en del følelser…og i dag ser jeg at mitt kommende jobbskifte har blitt førstesideoppslag i lokalavisen på Røros…da har man vel satt spor etter seg da. Snart Thonfrokost før avslutningsrunden i Trondheim fortsetter. Ha en bra onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() God torsdag fra splitter nye Schengen-kantina til Finnair. Nydelig flight over. Sov som et barn i rundt 9 timer. Maten på Finnair har virkelig blitt helt krise, men alt annet er ren magi. Det er ingen business class seter jeg sover så godt i som disse "eggene". Her i kantina var det digg med traktekaffe og sånne tynne brune Finske rundstykker med pålegg. Greit lei av Asiamat. Dessuten, om man skal hjem til en Michelob-Mom så kan man drikke seg opp på prosecco allerede kl 06. Det trenger ikke jeg for jeg skal hjem til en premium-beib. Har til og med satt på feriemelding på mailen i dag. Men jukser litt her jeg sitter og venter på AY911. Ha en best onsdag
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Og merket du noe stemningsskifte i byen sammenlignet med tidligere? Tenker da på at kineserne har tatt mer kontroll. Ellers ligger det an til en god morgen på Fornebu og en enda bedre dag når jeg er ferdig med å presentere 10.00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Majorstuen. Litt hjemmekontorering mens jeg følger et arrangement på Arendalsuka digitalt. Ellers blir det nok en helt vanlig sensommeronsdag. Ha en bra dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Straks avsted for å få levert eldstemann på hockeycamp, så jeg kan få stått litt i køen på E18. Etters gårsdagens halvmaraton er det treningsfri i dag, heller ingen 5 kilometer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Ikke noe spesielt på tapetet i dag bortsett fra å få unna litt arbeid.
Sender gratulasjoner med dagen til Fnate.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Oslo. Siste dag av tre dager med PowerPoint siden man startet i jobb i en stor sjappe. Skal bli fint å komme seg til det lille provinsielle kontoret i Drammen i morgen. Skal også bli fint å komme hjem i dag etter to netter på hotell her
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God dag fra bortekontoret. Ting går passe som smurt, og snart er det lunsj. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
.. Eller bukse generelt. Så lenge man ikke reiser seg opp under teams-møtet ..
![]() Hau hau .. G’morgen fra Vestsørøst hvor vi har 22 og nattemørke. Pelsdotten stirrer hardt på meg, så da er det nok bare å lystre …. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har jobbet i dressbukse i 16 år. Klager ikke. Ganske behagelig i grunn.
Hei fra Forus. Har kommet halvveis i arbeidsuka. Akkurat denne uka gleder jeg meg veldig til fredag. Tror det må bli kake. Ha en fin dag! Teamsmøter går forresten greit så lenge man ikke velger et rart filter... https://www.youtube.com/watch?v=lGOofzZOyl8
Last edited by Twin Otter; 14-08-2024 at 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen på vei ned fra Storronden. Ikke Cavok forhold akkurat. Men en fin tur er det
![]() ![]() ![]() ![]() Sent from my SM-S921B using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra Knaus.. Tettpakket program som skal avsluttes med Pizza, Pinot og kone i sofaen. Gleder meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hepp fra Sandefjord! Endelig ble plenen frisert i går. Da slipper man å tenke på det i en ukes tid fremover. Ingen gjøremål i kveld hvis ikke konemor bestemmer seg for noe. Er i tenkeboksen om det blir hyttetur til helgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Ja, da har du ikke jobbet sammen med meg
![]() Jeg liker dressbukse og slips og har jobbet i det i mange år. Samme standard som det er på jobben hos SudCaravelle. Jeg finner ikke noe om EB i www.fjell-ljom.no (Lokalavisa for Røros og Holtålen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Heldigvis ingen kleskode der jeg jobber, og det trives jeg godt med. Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Hos oss (USN) er det ingen kleskode utover at en må være noenlunde anstendig kledd i undervisningssammenheng. En vanlig dongeribukse og genser holder i massevis. Godt er det. Jeg hadde ikke klart å gå i dress på jobb hver eneste dag.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bedre Soendag fra oss i best vest… | dc-8-63 | Flyforum | 14 | 07-02-2023 09:20 |
Bedre soendag fra veldig vest… | dc-8-63 | Flyforum | 9 | 25-09-2022 15:56 |
Meget god onsdag fra langt i vest… | dc-8-63 | Flyforum | 19 | 14-07-2022 00:20 |
En bedre onsdag | dc-8-63 | Flyforum | 16 | 23-07-2020 04:22 |
Bedre Onsdag | dc-8-63 | Flyforum | 17 | 28-02-2019 01:22 |