![]() |
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen torsdag fra Udon Thani.
Ble litt reisesyk igjen, så da ble det booket en liten tur opp hit og med det loggført nytt flyselskap, ble nesten en 737-900er også, men det skar seg. Denne lille byen har stort sett ALT, mega stort shoppingsenter, topp sykehus, et yrende byliv og kort veg til bygda. Stort juletre har de også ![]() Frokosten er nå inntatt, solen skinner og temperaturen er behagelige 25°C men vil nok stige utover formiddagen. Tenkte å ta en liten lokal togtur ut på landsbygda i dag, på beste klasse må vite… 3 klasse som er eneste tilgjengelige på lokalruter her, men det blir en ny opplevelse. Ha en strålende torsdag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad torsdag fra Røros. Snart kjøre ned til flyplassen her for en svipptur til Oslo og tre møter…fri i morgen:-) Ha en best torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God tidlig morgen fra Fornebu. Dårlig med søvn her etter 04.00 så hjemmkontoret åpnet like greit 05.15. Satser på å kankjse få til en skitur iløpet av ettermiddagen siden vintern tar pause fra lørdag av.
Udon Thani, ja. Husker jeg ikke helt feil ligger dette ca en time fra Laos og det var omtrent her min reiseintresse tok av. Var på tur i Sør-Østasia ca 2001 i dette området med min daværende kjæreste og hennes familie. Fikk meg til å fundere over hva hun gjør nå. Blir uansett utrolig reisesyk på Thailnad av disse postene fra området. Måtte vi bare få renteøkning i dag så kronekursen iallfall ikke faller enda mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra RX11. Ny ruteplan betyr at innsatstogene har fått tilbake X'en i rutenummeret og type 74 er byttet ut med type 70. Bedre seter og rutetiden er den samme, selv på den raskeste avgangen som kjører direkte fra Tønsberg. Topphastighet har ikke så mye å si enda såpass langt ute i provinsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God dag fra FRA! Etter litt de-icing kom vi oss kjapt opp fra BGO i morges, hjelper med en del vind fra sør. Stappt fullt fly, og en del familier.
Nå blir det litt lounging og mye løping før NH204 og en B789 tar oss til HND. Definitivt ikke dagligdags med ANA internasjonalt; forrige og eneste var NRT-DUS i 2014 ![]() ![]() En god og luftig dag ønskes alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. -6 i denne delen av Asker. Hjemmekontor for litt multitasking, inkludert pakking, før vi etter skolen setter oss i bilen og kjører til fjells. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Good morgen fra Cape Town. +18 her, deilig utsikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra Romsås
Sårt tiltrengt fridag i dag, før det blir full fart og innsats de neste tre dagene. I kveld er det Julegløgg på Fornebumuseet, dvs medlemsmøte og Cato Guhnfeldt kommer og forteller om sitt nyeste bokprosjekt Ha en god dag
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Jåttå,
Morgenmøter ferdig her , om litt blir det julelunsj i kantinen. Etter lunsj presentasjon av planlagte aktiviteter i prosjektet første halvår 2024 for ledelsen. I ettermiddag oppfølging av byggeprosjektet i Flymuseet med entrepenøren. Her går det kjapt fremover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Warszawa. Sprengkulden har gitt seg, kakelinnevaer med duskregn som vasker bort sneen som var. Siste innspurt paa jobb foer jul.
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Straks ut med pelsdotten.
Spiste en julemarsipanpølse i går. Blir nok flere før julen ringes inn. Tok med meg noen fra gamlelandet, ja …. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God torsdag fra Parkveien. Snart mørkt allerede igjen... Effektiv dagstur til Trondheim i går - mulighet for endring av retur for Diamant samme dag er en veldig nyttig forbedring. Straks gløgg på kontoret.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra et temmelig kaldt fly som heldigvis flyr meg hjem til den beste Dragen du får tak i.
Hjemmekontoret i morgen skal få bein å gå på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Lillestrøm. Hjemmekontor i dag. Da fikk jeg bl.a handlet juletre. Det er fint. Og jeg fikk kuttet ytterligere ned på epost backlog'en. Når jeg drar hjem fra bortekontoret i morgen regner jeg med backlog er helt borte.
Ha en stilig torsdag!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Det er torsdag.... | Someone | Flyforum | 2 | 08-04-2021 10:24 |
Mornings, det er torsdag! | Bergern | Flyforum | 16 | 08-06-2017 21:07 |
Smil:-) Det er torsdag! | EB | Flyforum | 11 | 18-05-2017 15:53 |
Da er det Torsdag! | Bergern | Flyforum | 11 | 06-11-2015 01:44 |
Det er torsdag - det er tid for vintips igjen! | EB | Flyforum | 4 | 01-09-2005 17:01 |