![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra den blå stuen hjemme på Ris. Kaffe, forum og fyr på peisen før kontoreringen begynner, satser på at det holder med halv dag i dag. Fredag er sjømatdagen…så en tur til Vinderen er lagt inni kalenderen. Ha en bra start på mars - en måned hvor jeg skal fly 5 forskjellige flyselskap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Oslo. Den som fant ut at kveld-dag vakt er lovlig burde ta seg en bolle . Her har man ikke sovet noe omtrent. Men får vel stå opp snart og sette meg på en tbane gjennom sentrum og på 1eren opp mot EBs trakter men ikke fullt så langt. Stiger av på en stasjon hvor det ofte er hull i gjerdet på (ikke bokstavelig hull i gjerdet). Men nei linje 1 har jeg tatt mange ganger da mine nå avdøde besteforeldre bodde i den dyreste gata i den norske utgaven av Monopol. Husker jo godt strømskiftet på Frøen. Ha en fin dag.
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
Her sittes det på nattevakt og funderer over de siste dagene som preger oss alle ombord. Det var liv i mobilen onsdag kveld når mld kom i media om helikopter styrt og de som satt på heliport.no og så at det kun var to flighter i luften hvor den ene var synlig på FR24 og den andre som var på vei til oss var usynlig på FR24. Det ble ikke mye hvile før den nattevakten. Ja ja, får heller fokusere på taco til middag og jobbe helg. Kanskje surfe etter en flybillett til et ukjent sted. eVisum med Multi Entry til India går ut denne mnd, ubrukt, så kanskje søke om nytt et i løpet av helgen. Har noen ASMR shop'er jeg skulle testet sånn bare for gøyen sin del. God helg.
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her litt lengre vest er det ennaa Februar og kveld. Dagen startet med 4 Miles loepetur paa stranden - barbent, en lengre morgen dukkert foer en stor kopp kortreist kaffe. Strandkontor er helt greit det, er ennaa overbevist om at sand mellom taerne er aa foretrekke fremfor sne mellom taerne og bortekontor blir den dagen L1 stopper i Hanalei Bay, resultatene vi la frem i dag tyder paa at hjemmekontor funker, i hvertfall mente Wall Street det, sendte CRM aksjene opp godt over USD 300.00 - saa en lokal IPA satt godt.
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God fredag fra Bangkok
![]() Ikke overraskende, her er det varmt med sol fra skyfri himmel og en har kommet seg til café Amazon kontoret for dagens ice Mocha. Medbrakte meg fra Norge et sollid halsonde som foreløpig ikke ser ut til å gi seg. Tiltross for dette ligger en god an med 13268 steg i snitt siste 7 dager, er ganske fornøyd med det. Det er helg, men ingen store utskeielser er planlagt. Om et par uker skal det ferieres noen dager på en øy med hvite strender og frodig grønn vegetasjon. Ha en flott helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. Blir bil for tog til kontoret i dag, da jeg tenker benytte meg av kona som aupair så vi kan kjøre kollektivfeltet. Et sykebesøk på Aker er planen, og da bør jeg benytte sjansen til en tur innom Strøm-Larsen. Hjemme alene med barna og ryktes det dukker opp flere enn bare mine til middag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hola fra Playa del Ingles. Tydeligvis litt overbooked på hotellet her da jeg ble forvist til et rom i første etasje for første natten. Som trøst fikk jeg en valgfri dag med all inclusive, som jeg tenker jeg skal klare å få god valuta for.
Snart en solid frokost før det blir å kle seg i tettsittende klær og finne seg en sykkelfri. Litt ubestemt rute enda da det er lettere forblåst her for øyeblikket |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Trist vær her i dag med regn i bøtter og spann. Ikke de store planene utover å få jobbet litt i løpet av dagen.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag fra Solli plass. Vipps så var det mars. Bare tre uker til påsekferie... Huttetu, mye som må gjøres før det. Trening i ettermiddag før det blir stor bursdagsfeiring av en venn på en av byens restauranter med utsikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Prosjektarbeidfredag i dag. Skal etter planen få jobbe helt i fred. Så i kveld blir det en liten tidsreise når gamle kompisene har invitert til fredagspils og middag på intet ringere enn Big Horn Steakhouse. Det blir saker.
Resultatmåned også for et biotekselskap som jeg gamblet på våren 2021 er det også. I løpet av mars ser vi om de har klart å lage noe som virker. Tror jeg og Storsmurfen får feire på forhånd for å være sikre på å ikke gå glipp av noe. God Bongo-strategi det. Ha en best fredag
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hepp fra bortekontoret.. Ny pers på 2000 meteren i dag og dette konseptet med å trene på temmelig tom mage er merkelig nok ganske deilig. Trøffel/biff pizza i kveld etter 22 timer faste tror jeg kommer til å smake utmerket.
Zegna-mode og null casual friday på butikken her i dag da en av våre store gutter kom på neste uanmeldt besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Jåttå,
Her er ukas siste arbeidsdag godt i gang. Stille og rolig i og med at dette er siste arbeidsdag i vinterferien for mange kolleger. Greit med feriedager der man kan få unna arbeid som har hopet seg opp mens andre er på ferie. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
Hæpp hæpp! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen .. Her hos oss er det bygevær og 5-6 grader .. Men valpen må i skauen likevel.
Arbeiodsdagen er i gang. Det betyr 'tidlig helg, og det er ikke feil, det. Har noe å halvfeire, men venter likevel til saken er klar sånn litt ut i neste uke. I går gikk jeg fra god til god til god nyhet. Da var det bare å satse på at det ikke stopper så lotteribilletter ble innkjøpt. Både MegaMillion og Powerball står i rundt en halv milliard, og det burde være plass til en av dem på bankkontoen min. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Litt på samme måte, men alltid bør begynne med en pause når man skal gjøre noe. Man vet aldri om man får tid til det senere, mens jobbens jo ikke blir borte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Skulle det knipe med plassen på kontoen din så bistår jeg gjerne. Det er god plass på min konto.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Best fredag:-) | EB | Flyforum | 9 | 06-10-2023 21:05 |
Best fredag:-) | EB | Flyforum | 23 | 21-04-2023 22:17 |
Fredag 13. | EB | Flyforum | 28 | 14-10-2017 15:28 |
G'fredag !! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 22-03-2016 17:27 |
Fredag 13. | mcduck | Flyforum | 14 | 13-12-2013 23:07 |