![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra senga. Ikke ofte at mannen er våken før meg og jeg blir servert kaffe på senga…men da skal den da nytes:-) Ingen planer annet enn å besøke sjømaten på Vinderen for å fange mat til middag. Best lørdag ønskes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hybelen i Bergen.
Her er en klar for å traske inn i hula for en 12 timers økt og satser på at dagen byr på god sikt og lite turbulens. Ha en nydelig lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag fra Oslo. Her har man gått i den klassiske forsov meg til flyet fella. Så jeg våkna tre minutter før den absolutt siste bussen jeg kunne tatt. Men jeg er jo Diamant så det kan jeg jo fikse til et senere fly om SAS holder det de lover på nettsidene om fri rebooking på avgangsdagen. Ja jeg satte på mobilalarm og greier. Jaja sånt skjer vel av og til, men irriterende nok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra London og Hotel Indigo Kensington med sauen Shaun på BBC2. Helt ok hotel ved Earls court, fikk opgradering og morgenkåper på rommet. De er gniene på sen utsjekk, men fikk iallfall 13.00 fremfor 11.00. Frokosten er 15/22 pund avhengig av hva du vil ha så tipper vi tar med noe fra M&S på hjørnet. Bommet litt da jeg var hjemme siden noen hadde sagt 5g ikke lenger var gratis i UK, men det er det. Dumt å betale 76 kr for Airalo da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra BGO og Cityjet sin CRJ til CPH.
SAS appen sier at 97% har boardet og det ser ut som vi kommer oss avgårde på tid. Blir leeenge å vente i CPH, mulig jeg tar en tur til byen for å slå ihjel tid. Oppgraderingen gikk i boks så jeg er flyttet fremover på flighten ut av CPH. Nå boarding completed ![]() ![]() FQTV
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fikk booka om av en svært hjelpsom Sas arbeider på Osl. Fra jeg tok kølapp til jeg var ferdig i skranken tok det 2-3 minutter. Det er godkjent. Men da forsvant også Eurobonusnummeret og fikk denied i fasttrack og lounge. Medarbeideren i loungen ja det ekke lagt inn ser jeg , jeg fikser det for deg. Noen få tastetrykk senere så kom jeg inn i loungen og. Elsker det . En litt sur lørdag ble mye bedre!
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Miimosa-frokosten var upåklagelig og dagen er i gang. Langrenn/gåing/shopping og middag nede i byen med hele klassen til 12 åringen som ville dette som barne-bursdag. 💸
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Sandefjord. På plass i ishallen for å heie frem poden på hockeycup. Overlevering av barn til svigerfar etterpå, så skal to stykk foreldre på fest. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Sitter og skal jobbe litt mens jeg venter på ODA. Har vært så suksessfull jobbtur at det ble mye å punche i etterkant.
I kveld blir det derfor feiring med kinamat og tryllesoda. Til det skal vi se på Napoleon filmen. Storsmurfen er spent på om han Jack Fønisk spiller bedre enn han gjorde i Joker. Det skal ikke mye til. Jeg er mer spent på om det er vanlige "A4-Napoleon" eller en skikkelig en fra en parallell dimensjon der dramaet er det samme men hvor den menneskelige og teknologiske utviklingen har kommet lenger. Jeg ser for meg at begge sider har utviklet laserkanoner. De har de mange av. Noen skyter rett frem mens andre i store fine buer opp og rundt. Samtidig ser jeg for meg at Napoleons hær har med store tanker med digre haier oppi og at de bruker katapulter til så kaste haiene over slagmarken så de lander midt blant motstanderne. Motstanderne har også katapulter, men der har de kommet så mye lenger på det mellommenneskelige at de kaster bunter med hvite menn i 50-åra. De blir ikke kastet så de lander midt blant motstanderne. De blir kastet over hele motstanderhæren. På vei over skriker de ubehageligheter hvor de kommenterer utseende og kroppen til de Franske soldatene. Så lander de hvite 50-åringe mennene bak dem og angriper bakfra. Et lumsk triks som det ikke finnes masse forsvar mot. Det mest utspekulerte slik jeg tenker det er imidlertid at motstanderhæren står i en sumpmark. Det visste Napoleon i min dimensjon, så dermed overlever haiene og blir en del av sumpen. Så graver de tuneller i sumpen og kan angripe igjen og igjen. Mens laserkanonene aldri tar pause. FOR EN FILM!!! Ha en fin lørdag
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen. Her skal straks pelsdotten ut i skauen for dagens mosjon.
Natten skal tilbringes bak i en stappfull blå balje med siste endestasjon Bodø. Velvel, overlever nok .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Free Luigi
|
![]()
God Lørdag, her venter man på kusinebesøk, har i mellomtiden fått solgt babybilsetet vårt til noen Ukrainske flyktninger. Deilig å få litt mer plass i inneboden.
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Glad ettermiddag fra Dénia - helt greit med utendørs lunsj, har funnet bra jente øl som Cnausen omtaler alt annet enn gult øl, uansett her er livet godt (tm) ikke noe langt bak i en blå balje, ei heller skal en til Bodø men destinasjonen er Fornebu veien 11 som også har noe med LN-MOW å gjøre! I morgen er det rød nese og 2A og muligens ikke lunsj utendørs.
![]() |
#13 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
Skikkelig Bongo-tur! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Ikke så veldig bra lørdag fra CDG… AF351 5 timer forsinket ut fra YYZ i går. Det meste som kunne gå galt, gikk galt. Men kom oss over Atlanteren i løpet av natta. Men misset selvfølgelig connection til Oslo med god margin. Så er booket om til avgangen kl 20:50 i kveld, så blir 8 stive timer på flyplassen. Men kan ikke klage, reisefølget som skal til Trondheim kommer seg ikke videre før i morgen.
Forøvrig var Business med AF et hyggelig bekjentskap. God mat, gode viner og god service. Og første langtur med A350. Så nå får man finne fram litt lesestoff og plyndre loungen. Ha en bedre lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Da hadde jeg dratt inn til Paris i mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Han skriver Bodø.
Sikkert mulig å komme seg dit både via og ikke-via OSL. God ettermiddag. Vært en lat lørdag, annet enn en tur på butikken. Kunne endt stygt, takket være en liten unge med mobiltelefon som var mer opptatt av den en hvor hun styrte den handlevogna hun lente seg over mens hun gikk forover. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |