![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra en stue på Gjøvik. Kaffe og fyr på peisen funker når det er minus 7 og stjerneklart ute. Eneste på programmet i dag er nytelse og kos…det kan jo anbefales for andre også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Melia White house i London. Dette er et fint hotell til ca Hiltonpris, men vi har havnet i connecting rom og det er latterlig lytt. Enten har naboen jetlag og skrudd på tv eller så har tven skrudd seg på automatisk. Uansett er det bare å trille ned i trimrommet tenker jeg.
Hotellet har forresten en stor og fin lounge, noe helt annet enn tilsvarende greier på Hiltonhoteller. Hjem litt for tidlig i ettermiddag via Arn. Mye tyder på at ledig midtsete ryker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Chiang Rai langt nord i Thailand
Temperaturen går opp fra 15 grader i natt/dag tidlig til nærmere 30 i løpet av dagen En rolig by hvor det ikke er så mye å gjøre, men har hatt en kort runde i bassenget og skal ut å se om jeg finner et sted for en fotmassasje før det blir en tur i matbutikken og kanskje en is Fortsatt lite energi etter en sjau etter matforgiftning - fikk da brukt rommet på 5* hotell godt det døgnet
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lech. Det snør det snør, og kommet en god mengde i natt. Men det trengtes. Så får man heller leve med at lunsjen for første gang denne ferien vel blir innendørs i dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her er det -7 grader og fint vær på morgenkvisten. Om et par timer går ferden mot Gardermoen for sønnen og meg. Deretter blir Lufthansa til Frankfurt og leiebil til Stuttgart. Reisen blir selvsagt i business. Sønnen synes det er stor stas. Bakgrunnen for at jeg må fly business er at business flex billettene er helt fleksible og kan avbestilles helt frem til avreise. Det er litt nødvendig å ha den muligheten slik helsesituasjonen er. Ikke var det spesielt dyrt med business flex heller når vi bestilte tidlig.
Det blir deilig med en tur utenlands igjen. Det er første på lang tid, bortsett fra Harryturer til Sverige. Formen kjennes fin ut og prøvene vi tok på torsdag var også fine, så vi får tro det blir en fin tur.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Sandefjord. En del mindre vinterlig her og det lover godt for når man relokaliserer seg til Tønsberg til sommeren. Satser på at det går rimelig smooth å bli kvitt en liten familiebolig i Bærum med gangavstand til T-banen.
I kveld venter noe så naturlig som pinnekjøtt og jule. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
Mornings fra EU,
lillebror lot ikke natten gå i fra seg, men det er vel tenner på vei. Ser Georgia var en hudfarge vekk fra nytt politidrap i natt, disse videoene er virkelig rystende å se på. Fikk også en epost fra Norwegian om at «reisen din har endret seg». Man får litt sånn småangst og tenker at nå er turen blitt ødelagt, kanskje ny mellomlanding eller noe. Men det var bare at avgangstiden hadde flyttet seg med 5 minutter. Puh! Får vel sette på litt kaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her skinner solen fra skyfri himmel og det er 0°C ute.
Her putrer kaffen på kjøkkenet og det lukter himmelsk. I hagen er jeg stort sett ferdig å gjøre klart for våren, så ikke de største planer for dagen foruten et forsøk på å spasere litt da. Ha en glitters lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen.
Solen skinner og det blåser så snøføyken står og trærne bøyer seg. Jeg skal endelig montere nytt WC på badet. Det nye får både bimelim og bomelom funksjon, det gamle hadde bare noe midt i mellom. jeg må visst ut å kjøpe lim/silikon og så skal det etterpå spaes en del snø på gårdsplassen. Men først nykokte egg til frokost, ett hardt og ett bløtkokt. Det blir vel litt fyring i peisen. Jeg tenkte jeg skulle få fyrt opp bordet på terrassen, så det blir plass for det nye som alt er kjøpt inn. Ha en trivelig dag, alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Andre innsjekking for dagen fra Stavanger - kan bekrefte værmeldingen over her
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Litt urven etter gårsdagens lille barhopping som startet på Vulkan og endte opp på Enerhaugen kro… Men i skrivende stund serverer fruen kaffe på senga, det hjelper påformen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her har vi rettet snuten mot OSL og BA763 for første gang på lenge. Han lille grå er ekstreeeemt entusiastisk.
Etter planen blir det litt sosialt med kolleger og litt møter og messe før hjemreise i morgen. Blir bra saker! Ha en nydeligst lørdag
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 25-02-2023 at 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen.. Godt å ha nesten fullt hus igjen (-1 arving som dro fra fjellet til Heming III - Norefjell)
Dragen skal ha hjemmekontor i dag så da er barna tvunget med på spotterhaugen på OSL med gåtur til GA via skogen. Nerd? Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Stockholm. Ble seint i går, men frokost er inntatt og formen kunne vært langt verre enn den er. Utsjekk i 12 tia før man skal se et teater og så toget hjem i ettermiddag som er satt opp til å ta ca 7 timer mot vanligvis 5. Er vel noe anleggsarbeid på linja som gjør at toget antagelig tar en annen linje, sightseeing i mørket i indre dalom i Sverige er vel kanskje ikke det som står øverst på menyen. 1 klasse så da kan man se om man får sjekket ut SJ loungen på centralen her før avgang. Toglounger er en del stusseligere enn sine "loungekolleger" på flyplasser, men de serverer vel noe varmt og kaldt og drikke pluss enkel snacks. Iallefall de jeg har vært innom i Europa. Systemet ble besøkt i går og kvota fylt opp ish så slipper å tenke på den biten. Kan varmt anbefale Restaurant Esperanza i Stockholm for italiensk iallefall. Det er hvite duker og sånt, men prisene er ikke avskrekkende.
Last edited by Hypern; 25-02-2023 at 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra SVG
På vei til BGO på jobb neste uke og bestemte meg litt spontant for å reise opp før mandagen for å møte venner og bekjente der oppe. Blir Embraer oppover, ikke veldig fan av den men uansett lenge siden jeg fløy WIF. God helg alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen …. travel dag står for døren. Ingen kaffe eller frokost heller siden jeg må innom legen og pumpe litt blod og muligens andre kroppsvæsker. Deretter må det flyttes litt møbler før dagen avsluttes nedi byen med sesongåpning for Atlanta Utd. Ikke den store motivasjonen, men blir sikkert moro.
Men først skal bikkjene få frokosten sin … |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Fire seter ledige på flyet hvor av ett mellom datter og meg. Da blir det en hyggelig tur til arn.
United club er forresten enda ikke gjort om til Polaris på lhr. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag fra Gjøvik | EB | Flyforum | 9 | 17-10-2020 17:03 |
Glad lørdag fra Gjøvik | EB | Flyforum | 5 | 22-02-2020 08:34 |
Glad søndag fra Gjøvik | EB | Flyforum | 6 | 15-12-2019 15:53 |