Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 22-02-2023, 05:18   #1
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default God onsdag

Her er man oppe tidlig gitt , skal i dag jobbe dagvakt på sykehus men gjøre noe litt annet enn det jeg har gjort før. Så da foreslo de at jeg kunne begynne tidligere så jeg får litt lenger overlapp med nattevaktene. Slutter tilsvarende tidligere også. Nå ligger jeg bare og chiller før jeg stikker ut døra. I ettermiddag går turen med SJ snabbtåg til Stockholm for noen dager der. Pakket heldigvis alt i går så tar bare med meg det på jobb.

Det gjorde uansett ingenting at jeg skrudde av etter første omgang mellom Liverpool og Real Madrid. Makan til totalkollaps
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2023, 05:33   #2
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: God onsdag

God morgen fra Ris. Kaffe og forum i påvente av at hjemmekontoret åpnes om en drøy times tid. I ettermiddag blir det vin med venner fra andre hotelkjeder….og sikkert litt mat også. Nyt dagen du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2023, 06:22   #3
OJB
ScanFlyer Rusty

God morgen/ettermiddag fra KL,
Godt over halvgått arbeidsdag her i øst. Senere i ettermiddag begynner hjemturen KUL-SIN-AMS-SVG.
Går alt greit er jeg tilbake på kontoret på Forus i morgen ettermiddag.
Ha en flott dag.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2023, 06:41   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Lech. Ny dag i bakken venter. Fondue i kveld, både ost og kjøtt varianter, som kommer vel til å trille ut fra Alter Goldener Berg etterpå. Ha en fin dag
Old 22-02-2023, 07:56   #5
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra bortekontoret.. Brun og halvannen kilo tyngre. Jetlag? Selvsagt ikke.

En av de yngre gutta har lært seg kaffetrakteren så her var godvarene i koppen umiddelbart.

Nyt dagen.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2023, 08:13   #6
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

God morgen fra Kongsberg. Lett snøvær her i dag på morgenkvisten. Om en times tid står en ny undervisningsøkt på Zoom for døren. Kjekt å komme litt i gang igjen med undervisning. Merker at det er en stund siden sist, men en får tro at en kommer raskt inn i det igjen.
Old 22-02-2023, 08:44   #7
Chriscross
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Hemsedal. Rukket å jobbe litt samt spise frokost så nå skal det svi i låra i tre timer før snuten vendes mot Bærum for en kjapp pitstop før natten tilbringes på osl før et par dager fly og interrail.

En lærdom er for øvrig å huske å avbestille back-up semiflex hotellbooking når du bestemmer deg for en non-refundable rate et annet sted. Kom på dette 7 timer for sent til å avbestille semi-flex på Paddington. Gi beskjed om noen trdnger hotell i London fre-lør.

Last edited by Chriscross; 22-02-2023 at 08:48.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2023, 09:02   #8
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God morgen fra midtuke her. Ingen store planer - ha en fin dag

Old 22-02-2023, 09:05   #9
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Heisann fra den delen av Forus som ligger i Stavanger kommune. Småhektisk start på dagen her så man kom ikke i gang med kaffeslurpingen før i åtte-tiden. Så nå kan dagen begynne for alvor. Ha en fin dag forumister!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2023, 10:24   #10
TG923
ScanFlyer Crusty

TG923's Avatar

God ettermiddag fra Chiang Rai
Bussen fikk kreket seg fram etter at det begynte å ule og sikkert et lampevarsel hos fører da vi kom på toppen av bakkene en times tid fra Chiang Mai. Det ble 3 korte stopp med fører bak i motorrommet, men så ble det stille og vi kunne fortsette ferden 10-15 min. forsinket og i litt roligere tempo enn normalt
Overrasket over at tuk-tukene ikke forlanger mer enn 100 bath, er jo billigere enn det mange prøvde seg på før pandemien, så jeg utsatte foreløpig Grab
Old 22-02-2023, 13:33   #11
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G’morgen, ja .. Sitter musestille på terrassen og håper svigerbeistet holder seg i ro inntil pleiersken dukker opp. Morgenprosedyrene står veldig lavt på min favorittliste. Står på høyde med sylteagurk, faktisk. Eller veldig nærme.

Ny arbeidsdag venter. Men den får vente til etter nok en kaffekopp og en runde med bikkjene, som skal få en beta tørrfisk i dag.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules