![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Her er man oppe tidlig gitt , skal i dag jobbe dagvakt på sykehus men gjøre noe litt annet enn det jeg har gjort før. Så da foreslo de at jeg kunne begynne tidligere så jeg får litt lenger overlapp med nattevaktene. Slutter tilsvarende tidligere også. Nå ligger jeg bare og chiller før jeg stikker ut døra. I ettermiddag går turen med SJ snabbtåg til Stockholm for noen dager der. Pakket heldigvis alt i går så tar bare med meg det på jobb.
Det gjorde uansett ingenting at jeg skrudde av etter første omgang mellom Liverpool og Real Madrid. Makan til totalkollaps Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kaffe og forum i påvente av at hjemmekontoret åpnes om en drøy times tid. I ettermiddag blir det vin med venner fra andre hotelkjeder….og sikkert litt mat også. Nyt dagen du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen/ettermiddag fra KL,
Godt over halvgått arbeidsdag her i øst. Senere i ettermiddag begynner hjemturen KUL-SIN-AMS-SVG. Går alt greit er jeg tilbake på kontoret på Forus i morgen ettermiddag. Ha en flott dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lech. Ny dag i bakken venter. Fondue i kveld, både ost og kjøtt varianter, som kommer vel til å trille ut fra Alter Goldener Berg etterpå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret.. Brun og halvannen kilo tyngre. Jetlag? Selvsagt ikke.
En av de yngre gutta har lært seg kaffetrakteren så her var godvarene i koppen umiddelbart. Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Lett snøvær her i dag på morgenkvisten. Om en times tid står en ny undervisningsøkt på Zoom for døren. Kjekt å komme litt i gang igjen med undervisning. Merker at det er en stund siden sist, men en får tro at en kommer raskt inn i det igjen.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Hemsedal. Rukket å jobbe litt samt spise frokost så nå skal det svi i låra i tre timer før snuten vendes mot Bærum for en kjapp pitstop før natten tilbringes på osl før et par dager fly og interrail.
En lærdom er for øvrig å huske å avbestille back-up semiflex hotellbooking når du bestemmer deg for en non-refundable rate et annet sted. Kom på dette 7 timer for sent til å avbestille semi-flex på Paddington. Gi beskjed om noen trdnger hotell i London fre-lør. ![]() Last edited by Chriscross; 22-02-2023 at 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra midtuke her. Ingen store planer - ha en fin dag
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Heisann fra den delen av Forus som ligger i Stavanger kommune. Småhektisk start på dagen her så man kom ikke i gang med kaffeslurpingen før i åtte-tiden. Så nå kan dagen begynne for alvor. Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Chiang Rai
Bussen fikk kreket seg fram etter at det begynte å ule og sikkert et lampevarsel hos fører da vi kom på toppen av bakkene en times tid fra Chiang Mai. Det ble 3 korte stopp med fører bak i motorrommet, men så ble det stille og vi kunne fortsette ferden 10-15 min. forsinket og i litt roligere tempo enn normalt Overrasket over at tuk-tukene ikke forlanger mer enn 100 bath, er jo billigere enn det mange prøvde seg på før pandemien, så jeg utsatte foreløpig Grab
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. Sitter musestille på terrassen og håper svigerbeistet holder seg i ro inntil pleiersken dukker opp. Morgenprosedyrene står veldig lavt på min favorittliste. Står på høyde med sylteagurk, faktisk. Eller veldig nærme.
Ny arbeidsdag venter. Men den får vente til etter nok en kaffekopp og en runde med bikkjene, som skal få en beta tørrfisk i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag | Someone | Flyforum | 7 | 26-05-2021 17:25 |
God onsdag | Someone | Flyforum | 7 | 14-10-2020 15:54 |
God onsdag | Chriscross | Flyforum | 16 | 29-07-2020 14:07 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 26 | 30-04-2008 17:22 |