![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,479
|
![]()
SAS nyeste 737-883
Den vil ha callsign BOE401 inntil levering. Last edited by LN-MOW; 26-05-2009 at 21:44. Reason: reg endret |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
Hvor mange seter får maskinen? Og hva slags seter, blir det benkene som har blitt kastet inn i mange av de øvrige flyene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,304
|
![]()
Det blir vel seter tilpasset folk som er 150 cm høye og 50 cm rundt livet!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Nov 2004
Posts: 640
|
![]()
Hvor lang tid pleier det å ta fra et nytt fly står ulakkert på "flightline" til det er klart til leveranseflygning?
__________________
. Jeg har hørt om tennisalbue altså, men tennisballer har jeg ADRI hørt om...-o-O-o-
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,479
|
![]() Quote:
Denne maskinen kommer i 'standard SAS-innredning' - hva naa enn det er .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,132
|
![]()
Skal denne ha base på ARN? Og når er estimert levering for neste 737 til SAS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,735
|
![]()
Dette blir vel første SAS 737 med WL i Sverige i så fall? Så vidt jeg har fått med meg, så er alle som har fått til nå stasjonert i Norge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eurobonus Diamond
Join Date: Jun 2007
Location: Stavanger
Posts: 1,111
|
![]() Quote:
Neste levering er estimert i juli en gang, samt de to siste i løpet av høsten/vinteren. Alle 4 kommer innen utgangen av 2009 dersom alt går etter planen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,479
|
![]()
I starten, ja. Men så snart AOC'ene er slått sammen, vil den nok rotere i systemet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,707
|
![]()
Når SAS har fått et AOC vil flytyper roterere mellom landene eller vil de sammme typene operere ut fra samme base og bare individene som byttes rundt på?
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2006
Location: Uppsala, Sweden
Posts: 137
|
![]()
Standard SAS innredning er vel som på de gamle SAS maskinene med toaletter i kabinen og ikke bak cockpit i galley samt Standard unit galleyes i steden for Atlas galley som det er på X BU maskiner og de 737 SAS fikk i Norge etter oppkjöpet av BU!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,479
|
![]()
Det blir opp til ruteplanleggerene og hva de finner er mest effektivt og økonomisk. Men man vil jo ha mer fleksibilitet også, da ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,975
|
![]() Quote:
Men derfor får vi den forhåbenligt stadig at se i Danmark med SE eller NO crew :-)
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,479
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,479
|
![]()
Back on topic:
Den er fortsatt umalt. Last edited by LN-MOW; 26-05-2009 at 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,479
|
![]()
Hvis det er av interesse, ble den fløyet under midlertidig registrering N1786B, som er en av Boeings 'dealertags'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Røyneberg/Sola
Posts: 6,308
|
![]()
Hvor har du funnet hex-koden ?
47 er jo Norge Sverige har 4A |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,479
|
![]()
Jeg stusset ogsaa paa det. Men det var den som ble brukt i gaar. Mulig det bare er midlertidig - skal proeve aa sjekke opp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,479
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]()
C/n 34546 bli väl LN-RRH eller ... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DY LN-NHG/SE-RRH - status | LN-MOW | Flyindivider | 15 | 20-03-2022 18:10 |
LN-RRH på vei til BGO, nå | Lennart | Flyforum | 2 | 24-08-2009 15:24 |
RRH / RRJ 31/7 | AnteKratz | Register- og ATC-Forum | 0 | 30-07-2009 21:28 |
En blöt gris LN-RRH | Savipix | Bilder & foto | 6 | 14-06-2009 20:57 |
LN-RRH imorgon (4. juni) | AnteKratz | Register- og ATC-Forum | 9 | 08-06-2009 22:54 |