![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet og ukens første fridag. Er vel på tide å starte med innkjøp av julegaver…så helt fri blir det vel ikke. Middag borte hos storfamilien i kveld. Gjør tirsdagen tipp topp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Hjemme med sykt barn, da må gjerne til jul jo ender få meg seg både litt stygg julepynt og noen basilusker hjem derfra til jul
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen!
Skal innom kontoret en tur for en data-oppgradering, og skal så møte en nevø og gå sammen med ham for å tenne lys på min eldste søsters grav idag. På kvelden baking av pepperkaker tror jeg. Ha en god dag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra bortekontoret.. Ble en fin-fin 2k i bassenget på morgenkvisten, men rundetiden litt ødelagt av middagsselskap i går. Nå er det bare å måke seg gjennom noen møter og rett til gløgg-fest hos naboen, som sikkert blir bratt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra T-banen. Fikk testet hovedstoppekrana hjemme etter at utekrana fant ut at den ikke lenger skulle la seg stenge. Blir kort dag på kontoret før det dukker opp en rørlegger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Planen i dag er en tur til Notodden og deltakelse på juleavslutning der med jobben i dag. Ellers ikke noe store planer utover å dille litt med julematen. Lammerullen skal legges i vann og gravlaksen begynner å bli ferdig.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Avatarfilmen må bare ses, selv om den er ganske langtekkelig etter min smak (varighet over 3 timer)
Får se om det dukker opp noe jobboppdrag i dag så tar jeg gjerne en kveldsvakt eller noe. I mellomtiden ser jeg at vaskeriet er reservert store deler av dagen i dag. Skjer med det liksom? I den blokka jeg har er det vanligvis nesten ingen som bruker det! Jonas Gahr Støre og co må gå av, kan ikke være sånn i dette landet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
GOD FORMIDDAG fra München og LH500 til Rio de Janeiro!
Forlater nå Europa for siste gang i år og returnerer ikke før litt ut i januar 2023. Det blir første gang Rio for min del, så dette blir stas. Deilig å kunne reise Brasil direkte fra Europa. Det ble aisle Seat på meg denne gangen, men på en 12 timer flight kan det ha siden fordeler( som f. eks slippe å klatre over folk når man skal ta seg til ‘lavatory’). Foretrekker å fly nattflyvning på Long Haul. Bedre med tanke på jet-lag, men jeg skal nok få det til på et vis. Var heldig å få ledig sete ved siden av meg. Lufthansa sine A350 er av eldre model flatbeds i Business Class men det passer meg fint. Har dessuten med ny ‘Tufte’-pysj dette blir bra! Ha en fin tirsdag! Last edited by FBI2012; 20-12-2022 at 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan fra Gaustad!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra tåkeheimen på Tranby,
Årets siste jobbtur inn i morges med 4004 fra SVG. Fin og rolig flight over fjellet i morgentimen. Ser juletrafikken har startet på på OSL. Jobbmøter i hele dag , i ettermiddag skal jeg oppom Jar og besøke min gamle mor før returen vestover fjellet på siste flighten i kveld. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen og nok en fridag. Blir mye ‘rykk og napp’ de neste ukene. Men i morgen skal jeg jobbe.
Hentet et par familiemedlemmer på nærflyplassen i går, og fikk mosjonert kameraet litt i tillegg. Dukker muligens noe opp i bildeforumet etterhvert. Dessverre ble det mørkt litt for tidlig. Men det var kaldt. Jævlig kaldt. Det blåser usannsynlig surt over p-husene .. Men som god nordmann er man jo forberedt. I dag skal bikkjene bades …. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 21 | 09-09-2022 01:57 |
Glad fritirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 27 | 29-07-2020 23:49 |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 18 | 13-02-2020 16:34 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 27-07-2019 04:46 |