![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God torsdag fra Oslo. Nyter en stille stund før jeg stikker på jobb med litt frokost. Ha en fin torsdag og man kan glede seg over at det snart er helg igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad torsdag fra Ris. Kaffe og forum før turen opp til toppen av byen. Et ettermiddagsmøte i sentrum før det blir pølser og bobler hos en kunde - hyggelig tradisjon. Tipp topp torsdag ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Straks klart for avreise til kontoret. Ryktes storinnrykk til middagen, så får vi se hvor mange som det må dekkes på til. Plutselig en dag uten barn som skal kjøres hot og dir. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Clarion Tyholmen. Ni timer søvn etter en herlig kveld med arving #2 i går. Nå er det videre sørover for noen møter og så hjem til Knausen hvor barna skal vartes opp mens mor skal freste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra KSU. Her er det go gang på hjemmekontoret. Kaffe og litt nyheter.
Eller, nyheter blir å ta hardt i. Ser Ole Robert Reitan og Isabelle Ringnes frykter bortskjemte barn av julegaver Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra kontoret på Forus. Kaffe i koppen, og systemene virker sånn høvelig greit. Håper oppgraderingen som er varslet senere i dag fikser problemet med at systemet vil bestille bestillingsvarer uten at noen kunder har bestilt disse.
For det er lov å håpe... ![]() ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Morgenmøter gjennomført, resten av arbeidsdagen skal tilbringes på kurs! Det er jo selv for en "pensjonist" viktig å holde seg oppdatert. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra Kongsberg.
Her er formen på topp etter gårsdagens cellegift. Vi får et par "kruttabletter"på kurdagen og det gjør at formen som oftest er bra de første dagene. Vanligvis kommer det en smell etter noen dager (typisk i helgen) før jeg kvikner til igjen. Fint vær i bygda her i dag, men relativt kaldt. Blir nok å holde seg mest hjemme. Første post på programmet er en bridgeturnering fra 12 til 14.30 og så er planen å få laget ferdig noen julekaker etterpå. De er så himmelsk gode at jeg er litt spent på om de holder til jul. Om de ikke gjør det så må vel nye lages. I forgårs ble det laget cognac marinert gravlaks. Den ligger å godgjør seg nå. I går kom imidlertid den lite hyggelige beskjeden fra legen min om det får du ikke lov til å spise i den fasen du er i. Blæææææ. Jeg hadde gledet meg til dette, men kona liker den godt og familien ellers så den forsvinner nok.
![]() |
#9 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
G’morgen .. nede på minusgradnivå igjen. Det betyr jakke på morgenturen. Så Pondus-pakken min fikk en standsmessig reise med UPS’ 747-8 til Louisville i går, og nå ligger den i Aiken og venter på sjåføren til siste etappe. Effektive greier. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Morn fra et lett forsinket LX319 fra LHR til ZRH.
Trodde jeg så syner når jeg så en VS A380 utenfor... Blir en lang dag, fra Zurich blir det videre på en SK utstedt TK billett til MEX, før det blir videre til CUN i morgen tidlig med MX. Bestilte disse billettene i januar for poeng som utgikk i mars, så satser på at det blir null problemer på reisen 😅. Blir spennende å prøve TK biz for første gang. Har lest blandede resultater for gratis innsjekket bagasje som Elite Plus på Aeromexico på light billett. Noen her som har erfaring med eco light og ebg/ebd? Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hallo fra Elvebyen. Kone og barn er sendt avgårde på Color Magic, hvor det også denne gangen ble oppgradering til lugar med vindu. Vi begynner å få god statistikk der nå.
Hjemme alene frem til neste fredag så får man se hva morgendagen bringer. Kanskje det ventes en TR? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God torsdag fra det Sørlandske!
Etter ukens første tre dager har bestått av jobb på dagtid og kurs på kveldstid blir det greit å få litt forandring i dag med jobb på dagtid og julebordstur med superspeed i kveld. Tenker morgendagen blir noe redusert og planlegger gjemmekontor. Så det så.... Blå himmel og stille vann er meldt! Ikke rart jeg drikker da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nei det var litt av en dag på jobb. En pasient klarte ved en feiltakelse å utløse stansalarm. Var en lettere forskrekket pasient da hele staben kom løpende inn. Og lettelse i staben da det var falsk alarm. Jeg har også klart det ved en feil en gang for lenge siden. Ubs. Men jeg kan forstå det om man trykker litt feil, anbefaler folk p bruke ringesnora - da er det ikke mulig å utløse stansalarmen
Sent from my SM-S921B using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Typisk det du vil ha om pasient har falt på gulvet og ikke klarer selv å reise seg, men likevel irriterende å utløse ved en feil fordi ringesnoren strammer seg akkurat for mye ved å kjøre opp eller ned sengeryggen. Ja alle blir tilgitt om det skjer ved en feil, har selv klart det en gang da jeg var ny og skulle trykke på assistanse... Men jaggu kom stansalarmen. Var så raskt jeg kunne uti korridoren og vifta med armene nei nei nei. Sent from my SM-S921B using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|