![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ser som som både den ene og den andre har forsovet seg i dag, så da får jeg ta ansvar og åpne dagen. God fredag!
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det var da voldsomt... god fredag herfra også. Straks bærer det inn til bortekontoret. Vurderer å prøve meg med bil igjen siden det er lite trafikk om dagen. Men det er litt risky da jeg har plassert meg selv nest nederst på rangstigen for våre 2 p-plasser. Men jeg finner vel noe.
Ha en strålende fredag
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. En restitusjons-espresso etter sykkel for tog i morgensolen. I kveld bærer det ut til en halvrundt bursdagsselskap. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag fra Ischia. Morgenturen og morgenbadet unnagjort…heldigvis byr turen på både kaffe og croissanter med fyll… Gårsdagen tur rundt øya i en leiebil som var 18 år gammel og hadde gått 84000 var en ren lykkepille av en tur. Er jo en grunn til at det selges noe så innihampen mange Fiat Pandaer i året…
Nå hydrofoil til Napoli og Frecciarossa til Roma. Morsomt med tog som går i 300 km/t…bare så synd at da blir turen og opplevelsen så mye kortere. Nyt dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås.
Here ramlet det inn en gjest på et tidspunkt junior og jeg vanligvis står opp. Tydeligvis litt flyplasskaos i Venezia også, de ble såpass forsinket at det ikke var mulig å rekke siste flytog som er litt imponerende når det går 02:40. Nåvel, junior storkoser seg med tante og jeg kan for en gangs skyld nyte kaffen i fred. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Sliter med å aklimatisere meg til 13 grader her over i sørvest etter over 3 uker på ferie med 28-30 varme. Må faktisk bruke klær ! Nåvel , det blir en halv dag på kontoret før det er helg og forhåpenligvis noen turer på sjøen etter hvert. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God formiddag fra kontoeret. Satser på å ikke bli sittende altfor lenge, men er jo deilig å bli ferdig med mest mulig oppgaver før ferien også.
Dukket plutselig opp en tur til Gotland, men tørr ikke gamble på sas tror jeg. Redd denne streiken ikke er over neste fredag. Var vanskelig å komme seg fra Oslo til arn eller cph på underselskaper så ser ut til at det blir biltur. Gode forslag på steder å stoppe mellom Oslo og Stockholm tas imot med takk. Mener å huske at utsikten fra flyet indikerer mye skog og lite annet på veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra hovedstaden.
Litt kompetanseheving og sertifisering er unnagjort på jobbfronten. Bare en liten uke til før man tar 4 uker ferie. Nå står litt lunsj på timeplanen før man etter hvert tar en tidlig helg. God fredag til dere alle!
![]() |
#9 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God morgon frå Dyreparken. Trur vi fann Julius. Dei andre ser på ormane og anna svineri. Dvs pause for meg!
Ha ein fin dag rundt om kring!
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Det beror på vad du har för intresse annars. Gripsholms slott i Mariefred är fint men det är rätt nära Stockholm. Nära Mariefred ligger Taxinge Slottscafé. Sträckan är inte så vacker för det mesta. Last edited by Fredrik74; 08-07-2022 at 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Fortsatt varmt og klamt. Gjeller hadde funket helt fint.
‘Klar’ for langhelg. Håper Paypaltrollet ikke gjør for mange kromspring. Dagens tips: Ikke bruk Paypal hvis dere booker UM…. Øvrige oppgaver går vel som de pleier .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
Kniper det skikkelig har du jo mye McD og Max, men regner med du mener noe et par hakk opp på skalaen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Her sitter man og later som man jobber med tur de fransk i bakgrunnen. Nydelig vær, men det blåser godt. Plan for kvelden: Drikke kaldt øl på en terasse.... God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra SJ nord hvor jeg har tatt pizza fra Tolga. Men toget som går forbi Tolga serverer heller lite pizza. Kanskje maks kaffe om man har flaks. Ja jeg skal etterhvert bytte til den dieseltrikken på Hamar. Ombord er det mange tyskere jeg vedder på går av på Dombås og Raumabanen videre
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
formiddag fra Bournemouth.
Endelig har det blitt varmt her også. I går, etter å ha kommet til Dover med fergen, kjørte vi kystveien et stykke, før vi kjørte inn i landet og fant en motorvei. Vi skulle til et sted som het Odiham, lit nor vest for Southampton, for å hente rustfritt eksosanlegg som vi hadde bestilt. Takket være gps fant vi fram. Ca en km før vi var fremme var det en haug med gule stålstenger med lys på. Det viste seg at det er en liten flyplass i nærheten som heter Farnborough. Dette firmaet, som nå bare selger deler til VW busser, hadde startet som bilverksted. I nabolokalet var det en kar som heter Ed China som holdt til. Han ble med på et TV program som heter Weeler Dealers. Etter som mr Chinas verksted var litt lite, lånte han verkstedet wed siden av, under selve filmingen. Etter å ha hentet eksosanlegget kjørte vi til Southampton og så på jentene vinne mot Nord Irland. Vi fikk parkert ca 150m fra stadion, før vi syklet 1km opp i parken der det var fanzone. Etter kampen bar det vestover og vi overnattet på p-plassen til en liten park. Nå skal vi videre vest over og kommer nok ikke på nett før mandag. Da skal vi forhåpentlig til Stonehenge, før Jentene skal valse over England. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fredag ettermiddag.
Etter å hver dag ha ignorert de mailene fra en transportør som opplyser om et bilnummer, ramla det i dag inn en mail om bilnummer på mandag som jeg faktisk må forholde meg til. Mao, ferien snart over. Makan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Jau... og der fant jeg passet mitt i buksen i vaskemaskinen...
##%&<@'%^&%#=_>€^_#^&&*
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Det er slik våre bedre halvdeler forhindrer at vi drar på jobbreiser ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Med mindre det overlever. Får gå til politiet og spør når det er tørket kanskje. Det virker ok, men USA stemplene har ikke overlevd så bra.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 20 | 14-01-2011 22:51 |
God fredagsmorgen. | FBU 4EVER | Flyforum | 17 | 12-11-2010 18:45 |
God Fredagsmorgen! | Thomas | Flyforum | 29 | 24-07-2010 01:52 |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 23 | 15-05-2009 21:32 |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 29 | 26-10-2007 12:49 |