![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kaffe, sjokoladebolle med bringebærkrem og lakris….mmmm en bra start sammen med nyheter på nett og papir. Spennede måte hos forhandleren i går og det vi blir nr. 1 eller 2 med Tonale i Norge…andre gang vi blir så tidlig ute med bil fra Alfa Romeo…ikke så vanskelig når det vel selges færre italienske biler i Norge på et år enn det gjør av en tysk eller japansk modell på en time… Nyt fredagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Minstemann var i såpass lynne at det var greit ha et tidlig tog å rekke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sandnes. Av alle ting lå det et hvitt lag med noe hvitt på bilen da jeg kom ut døra i morges. Ser ut som vi rett og slett fikk oss en vinterdag her i sørvest. Så får se hvor lenge det varer. Kaffe i koppen og varmt og godt på kontoret. Så da skal jeg ikke klage. Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg sykehus.
I dag skal jeg heldigvis ut av isolasjonen etter 4 døgn i full isolasjon. Det skal bli fantastisk å se noe annet enn de fire veggene på rommet. Det er mulig jeg får dra hjem i dag også. Det avhenger litt av dagens prøver og hva overlegen her finner ut i samråd med Riksen. I praksis er det nok Riksen som har det avgjørende ordet og dete er betryggende. Dagens første "måltid" her besto ikke av sjokoladebolle men av en dose flytende antibiotika rett i blodet. Det blir vel litt ordentlig frokost litt senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra Redmond, WA. Her er man tilbake på rommet etter en event jeg ikke er helt vandt med. Nemlig en der folk er invitert til middag for primært å snakke med meg. Så jeg har spist østers og gjort noe av det jeg gjør dårligst, nemlig å småprate uten å spille sang. Heldigvis fikk jeg is til slutt.
Elefanten er bare sint og sur fordi vi slepte han vekk fra Lake Quinault. Han vil bare tilbake og jage sasquatcher. Ha en eksemplarisk dag
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra BOO. Sitter og venter på WF611, og når sagt som vanlig ligger det an til en halvtimes forsinkelse. Uklart hvorfor, da det ser ut til at de legger opp til å bruke 45 minutter på snu flyet, noe som må sies lenge på en E290? Etter rutetabellen skal de bruke 30 minutter. Dette flyet kommer fra Tromsø og skal videre til Bergen, slik at mange nok blir sittende om bord.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#7 | |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Rutetiden er vel off block, så deice problemer kommer etterpå. Uansett ser det ut til at de nå har kappet 15 turn around, og dermed tilsvarende av forsinkelsen, så får vi se.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Larvik!
![]() ![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås, hvor man sov til langt på dag alle sammen, er vel det som kalles hverdagsluksus? Får vel snart fylle på med litt mat og kaffe, stort mer ambisiøse enn det er man ikke hittil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra bortekontoret
Litt senere start en normalt, men ennå først på kontoret med god margin. Hentet kaffe på CK i dag, trengte noe litt søtere enn normal kaffen på huset her. ToDo listen har vokst litt igjennom uken, så har en del greier som bør landes i landet i løpet av dagen. Men tror det skal gå relativt greit. Måtte kikke litt ekstra på bildene av Tonale nå, og kan godt skjønne at EB drar frem kortet på denne. Rett og slett vakkert. God helg ønskes S |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Klarer Mr Bean å kjøre bil til tannlegen med beina mens han samtidig pusser tenner så synes jeg Someone burde prøve å lage pizza med beina.
![]() God fredag fra Oslo. Har et fullt program i hele dag som innebærer ikke jobb før jobb i kveld. Men heldigvis ikke start så tidlig da. Så skal jeg jobbe i helga, men jeg har gangavstand dit. Jeg ser jo nå etter turen til MAD med AF business at jeg er hele 8 XP poeng unna sølvkort i Flying Blue. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Jeg driver med noe så dumt som hastekjøp av min bil nå og det er ganske vrient når man ikke ønsker elektrisk. Her sitter man nesten i sjokk foran peisen og prøver å forstå at det allerede er fredag igjen.. Nå skal badekåpe byttes ut med turklær og opp i marka igjen. Ble 1.7 mil i terreng i forrigårs og regner med samme rute i dag. Krabbeaften med CFD i går og i kveld blir det klipfisk med flesk, gnocchi og ertestuing. Helg er godt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God dag fra gjemmekontoret. Passe mengde med kontorering i dag. Og snart er det hælj! Colaen ligger allerede til kjøling. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() Tusler litt rundt paa Kolbotn og ser hvor mye det bygges - lurer nesten paa om det er lov til aa bygge et nytt leilighets kompleks paa innsiden av et eksisterende. Forsoeker ogsaa aa faa til et Fly og oel paa Lillestroem paa tirsdag ettermiddag siden senor Fnat og jeg ikke klarte aa moetes som planlagt paa Bainbridge i morgen - dog har soerget for at Bainbridge Brewery har varene klare om en Fnat forviller seg ut til «The Rock»
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det er vel standard i de fleste Markastuene. Dog skal jeg være ganske næringstom før jeg tar denne fremfor Solo. Men det hender
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |