![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,549
|
![]()
http://www.privatair.com/media_cente...ly_24_2006.pdf
Privatair vil få levert en 767 fra neste år som de skal utruste med 56 seter (senger), hvilket vil bety at det blir veldig god plass, med tanke på at det er ca det samme antallet de har på sine BBJ og 319LR. Om det er e, -200 eller -300 sies det ikke noe om |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,430
|
![]()
Godt å se at det er et marked i denne enden også...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Det står i teksten at det er snakk om en 767-300ER. Det skulle bli relativt god plass ombord der, ja...:-p
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,286
|
![]()
Blir spennende å se hvor de henter denne maskinen fra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,549
|
![]()
Den skal visst først og fremst brukes som charter (dog ikke til å frakte herr og fru Olsen til Las Palmas) og ikke brukes i regulær rutetrafikk som de gjør for LH og KL, og den er ment og erstatte deres 28 seter BBJ som idag brukes som charter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 587
|
![]()
noen som vet hvordan KLs jet til IAH går ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,312
|
![]()
Teeeeeeeeenk å ha så mye penger at man ikke merker engang at pengene forsvinner ut av kontoen ved å leie en slik maskin en tur til Østen.
Er det da man kan beskrives som "stein-rik"?? Vi andre kan vel bare drømme!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,286
|
![]()
Litt pågangsmot, kreativitet og baller - vips så kanskje du er 'steinrik' selv.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2006
Posts: 91
|
![]() Quote:
![]() Når det gjelder belegget, så har har det vært litt variert, ca 20-40 pax fordelt på flightene. Ellers kan jeg forsåvidt bare få takke min arbeidsgiver som "presser" meg gjennom et såpass "stressende" program at jeg bare må få "hvile"...KEEP IT COMING!.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 587
|
![]() Quote:
Hørtes ikke dumt ut nei..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Another one etc ... PrivatAir | LN-MOW | Flyforum | 7 | 06-12-2018 21:57 |
SAS med Privatair 737 på CPH-EWR W15/16 | Someone | Flyforum | 79 | 20-03-2016 18:54 |
Britannia 767, Premiair A330 og Spanair 767 modeller | ENGM/- | Samlerhjørnet | 0 | 13-04-2015 12:01 |
OSL 20.04 - SAS 330/340 (med bilder inni), Continental 767 og TUI 767 | tafpl | Bilder & foto | 30 | 25-04-2010 13:13 |
Teheran t/r i C med LH, PrivatAir, Emirates og Turkish | Eriksan | TripReports | 17 | 14-07-2008 14:01 |