![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. PCen er fyrt opp, og det er espresso i koppen. Flott helg på Fyri, Hamsedal, som absolutt kan anbefales. Men nå må det jobbes litt. Tilbake til hverdagen med barn som skal på trening og det må trenes litt selv også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Kaldt her på morgenkvisten med -3 grader så da var det bare å fyre opp vedovnen for å få litt varme i huset. Ellers blir det vel nok en rolig dag her hjemme med litt avslapping og et par rolige turer.
Jeg går ellers å venter på telefon fra Riksen. Det er en undersøkelse jeg må få gjennomført. Denne skulle vært gjort når jeg var innlagt, men apperatet de bruker gikk i stykker og de måtte bestille inn ny del. De ringer meg når det er klart og da tar det de på kort varsel, antagelig i løpet av uken. Dette er ikke noe stor greie, så det skal gå veldig fint, selv om det innebærer et par netter på Riksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra kontoret.. Så innmari analogt bortekontor virker om dagen når man allikevel er på allerten 24/7.
Frost og minus to grader hjemme i dag så nå er det på tide å slenge på noen vinterhjul snart.. Full rulle i kveld og nye forhandlinger med Dragen som mener det er unødvendig å booke vettet av seg i 2019-tilstander. Litt synd for det er mye som skal tas igjen av reising. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra nok et kontor. Frisk fornøyelse å komme seg hit i dag, kan vel bare slå fast at det snart er på tide med vintersko på både person og kjøretøy, samt erstatte noen jakker i gangen med noen litt tykkere noen. Føler det også snart er på tide å legge bort sommerdyna, selv om jeg gjerne skulle hatt litt flere varme og lyse dager...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra bortekontoret ved en flyplass på Øvre Romerike.
Det var -3,5 hjemme, så da ble det å slå på varmen i bilen litt før jeg gikk ut, så det ikke var så veldig kaldt der. Litt kaffe i koppen og solen titter frem mellom trærne på ansatt parkeringen på andre siden av veien. Litt stæsj å gå igjennom i dag, da man i morgen bytter ut fisk, fly og annet stæsj med tingretten for en uke. Blitt kalt inn i en litt lengre sak, så ser ut som ca 1 uke skal tilbringes som meddommer. Blir litt regulær jobbing på morgen og kveld for å holde seg ajour og ikke overlesse kollega med alt for mye (og for å slippe alt for mye drit når jeg kommer tilbake) Vel, tror jeg trenger litt mer kaffe... S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Dagens eneste Zoom unnagjort og litt reiseregning skrevet. Så får jeg snart toge meg innover til bortekontoret.
Var på kino med en kompis og så DUNE i går. Veldig tro mot originalen på sett og vis. Selv om originalen var litt mer "bisarr rockeopera stil". Det er jo strengt tatt en rimelig syltynn historie her, men syntes det var en flott film å se. ADVARSEL: Ingen laserkanoner!!!! Ha en fjong dag
![]() |
#7 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra bortekontoret på Lysaker. Etter en uke med mye reiseaktivitet, så blir det en rolig uke på kontoret. Mye greier for 2022 som skal planlegges, litt møter skal avholdes, og lunsj skal fortæres. Ønsker alle en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra gjemmekontoret.
Nok å gjøre da både den ene kunden man har typ. en gang i måneden skulle sende dobbelt i dag, og den som er fast på tirsdag og torsdag også kliner til med dobbelt på en mandag. Og pga. sykdom ble det delvis delegert meg. Men fortsatt har man en sånn merkelig følelse av å ha kontroll ![]() Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kontroll er fint. Spesielt når det slår til!
G'morgen! Her i 30040 er det kun 7 grader i dag. Slik temperatur har jeg ikke oplevd siden jeg var i Mosjøen. Har tatt uka fri, og godt er det for det har pleiersken også. Så da faller det en del ekstra på meg... Men først skal bikkjemat påbegynnes og søpla lastes på pickup'en. Mye løv som har falt mens jeg var borte også ... Så nok å ta tak i. Masse kaffe skal drikkes også. Puh! Velvel ... Alle ønskes en ålreit dag mens noen forvirrede engelskmenn (who?) synger om en glad fyr som heter Jack. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra kontoret | Someone | Flyforum | 9 | 29-09-2021 16:47 |
God fredag fra kontoret | Someone | Flyforum | 12 | 17-09-2021 22:06 |
God onsdag fra kontoret | Someone | Flyforum | 16 | 25-08-2021 18:57 |
God torsdag fra kontoret | Someone | Flyforum | 11 | 19-08-2021 16:57 |