![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
….Lillestrøm og Knausen er nok helt OK, men hvordan er det med vingårdene rundt der ? Her har hatt en hyggelig aften med svigerinne, svoger og den vinkende lille italienerinnen - den lokale Pinot Gris var et hyggelig bekjentskap, og i morgen er det live music på en av de andre vin gårdene. Livet her på øya er i grunn meget bra !
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. I dag bør nok hekksaksen tas frem. Ha en fin dag dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.
Sola skinner og det lukter nykvernet kaffe. ![]() ![]() ![]() Det blir nok en tur ut i finværet etterpå, men først skal noen papirer ordnes. Turen med Tiger moth i går var helt fantastisk! Det frister til gjentagelse en eller annen gang! Det å fly med en slik klassiker i friluft var noe eget. Cruise over Oslo i cabriolet, liksom. ![]() Egentlig skulle jeg fått dose 2 på fredag, men den turen i går fristet noe enormt, så litt egoistisk utsatte jeg dose to til tirsdag i fall man blir syk et døgn etterpå... Men nu, kaffe! Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra knausen.. skulle svært gjerne byttet plass med DC-8, men man får gjøre det beste ut av det.
2 kilo bibringe og høyrygg putrer på ovnen og skal bli del av en deilig lapskaus til kvelden. Nå skal hele gjengen sykle til Ullevålseter som nok blir 20% klaging og festen kos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Heisann og vinke lanke også fra noe lenger øst eller vest, alt etter startpunkt. Fruen fløy rett over åttern’s øy i går på vei til Beagleham. Hun lovet å vinke.
![]() Her på terrassen er dagens andre Northwest-kopp i ferd med å tømmes. Bikkjene har fått frokosten sin og nå venter vi på livstegn fra hiet til svigerbeistet. Siden man er ‘låst nede’ av nevnte svigerbeist, er planen å få med meg et par fotballkamper samt å komme meg videre i Diablito/El Diablo-serien, som jeg nylig fant i en ‘glemt’ boks. Ha en fin en .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God formiddag fra Kolsås. Her har man faktisk bestilt tur til utlandet! Da man plutselig fikk vaksinetime på tirsdag så kan man sette kursen for Tyskland to uker etter det, men vi kjører to uker og to dager. Larvik - Hirtshals og så motorvej og Autobahn til Bremen. Da får man skikkelig kjørt inn nybilen også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Litt tung morgen i dag etter ymse feiring i går. Faktisk er det litt tung dag også. Ikke bare morgen.
Ha en bedre søndag ![]()
![]() |
#8 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Bainbridge | dc-8-63 | Flyforum | 19 | 06-07-2020 19:09 |
God morgen (mandag) fra Bainbridge Brewing Company | dc-8-63 | Flyforum | 6 | 18-02-2019 11:58 |
God morgen fra Apulit Island Resort El Nido | SQ 777 | Flyforum | 20 | 23-10-2012 21:21 |
God tirsdag morgen fra Bainbridge | dc-8-63 | Flyforum | 20 | 24-11-2010 09:17 |
Bainbridge Island Memorial Airport | LN-MOW | Flyforum | 2 | 04-05-2005 10:01 |