![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag fra Oslos østkant. Stille og rolig i heimen, får vel gå en liten tur etterhvert før det arbeides en kveldsvakt på ettermiddagen. I går var dagvakta stille og rolig så får satse på at det blir tilsvarende i dag.
Fri i morgen da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra CircleK Kopstadkrysset. Litt inntak av litt kvalitetskalorier før jeg tråkker meg videre sørover. Tjøme neste. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei fra Sandnes. Kommet hjem etter en langhelg på guttetur til Egersund. Visefestival, campinghytte, konserter, øl og en god dose junkfood. Digg. Om litt blir det å kjøre ut til flyplassen å plukke opp kona som har vært oppe i nord og kikket på midnattsola. Så gjenstår det å se om noen av oss blir syke...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
G' 4.juli-morgen! Her er ribs'en preppet og klar og ligger og godgjør seg i ovnen. Mangler litt tilbehør, men god tid til å fikse det.
Solen skinner, som seg hør og bør. Temperaturen er direkte behagelig, så dette ser ut til å kunne bli en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Da ble det kvalitetskalorier her og. Og i tillegg fant jeg Pondus i postkassen. En god dag, både for oss og bikkjene ...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra sør, her er ferien startet og et glass vin nytes etter en lang dag på sofaen med racing. En god kompis som har en tendens til å reise alene til obskure steder sendte meg melding og lurte på om det var trygt å fly innenriks i Georgia med en LET-410 - og jeg kan ikke si annet enn at misunnelsen nærmest tøt ut av ørene, ble ikke bedre av at han har betalt hele 176DKK for turen... Nu vel, en annen anledning byr seg vel!
Ellers registrerer jeg at MOW's ribs også er misunnelsesverdige, ha en fin 4 juli! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Oslo | Someone | Flyforum | 13 | 07-06-2021 21:00 |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 10 | 10-01-2021 16:31 |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 8 | 30-08-2020 17:51 |
God søndag fra Oslo | EB | Flyforum | 10 | 05-06-2017 01:49 |