![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Sitter å ser litt på nabolaget og nabo øyene her på grensen til British Columbia - og la merke til at alle sjøflyene i Victoria Harbor var neste borte (dårlig Photoshop jobb) - og litt nysgjerrig navigerte jeg til Vancouver AirPort Sjøfly havn hvor det ikke var et eneste fly (noe som meget meget sjelden skjer i løpet av en dag) og når jeg så på Vancouver International AirPort er det ikke et eneste fly parkert ved terminalene - mens rett over grensen ser jeg masse fly paa SeaTac - Boeing Field etc.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Google eksperimenterer visstnok med algoritmer som rydder bort bevegelige objekter (som fly og biler) fra foto, har sett det nevnt på nettet før. Tanken er vel at det skal gi renere bilder av f.eks. veier. Men usikker på om det er noe vits, alle vet jo at det er fly på flyplasser og biler på veier... :P
At det er gjort et sted og ikke et annet kan være så enkelt som at de kun har testet dette i noen områder eller på nyere bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
De har også en del pussige filtre på militære områder bl.a. i Nederland. Det er bare å gå på tidslinjen så får du opp fullverdige bilder
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor er enden av rullebanen sladdet på Google Maps? | flappflapp | Småprat | 13 | 31-08-2011 18:46 |
Fantastisk fly tracking på google earth | oddi | Register- og ATC-Forum | 1 | 03-12-2008 20:05 |
Fløy eget fly fra Canada! | C172 | Flyforum | 3 | 17-07-2008 13:03 |
Fly nesten truffet av satellitt | ATC-flyradar | Flyforum | 1 | 29-03-2007 18:08 |
Søknad om foto fra fly ! | ATC-flyradar | Flyforum | 3 | 27-12-2006 00:22 |