![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tilbake i gamlelandet og ny arbeidsdag... Lunsj med LN-KOG og planlegging av årets julebord i regi av Scanair.no... Trening igjen i ettermiddag... Ha en bedre onsdag - det drar seg mot helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen godt folk!
Ny arbeidsdag ved MJF. Startet med morgentåke, forsinkelser og overflyvning ![]() Men det blir sikkert en fin dag! Frokost nå, så betjene kunder og passasjerer! Egil
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Takk for kaffen Egil ;-)
Da ble det ingen tur til Stavanger i dag likevel, ettersom værgudene ikke var på luftfartens side denne gangen. Like greit med en ekstra heldag på kontoret. Nå må jeg bare huske å ringe fruen slik at elskeren er borte til jeg kommer hjem i dag istedet for i morgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag fra et mørkt østland! Vinteren er på vei, og det er mørkt ute! I morgen blir det en tur til "HQ North"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Vinter`n??? Det var + 15 grader klokken 06.30. Færder hadde vel nesten tropenatt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Ved MJF er det bare å melde ankomsten i god tid så har jeg kaffen klar, så vet dere det folkens ![]() Egil
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Da bestiller jeg ny kaffekopp til flyet kl 10. Prøver igjen å komme meg til Stavanger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
M.a.o kona ville ikke ha deg tilbake???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Idag her det første dag uten sol på over 3 uker og det regner! Blir lesing og forelsninger i hele dag og muligens litt fortball til kvelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Så er det atter en grå og disig dag etter to dager med strålende solskinn og 20++ grader i Kongens by.Nå har man spist så det holder en stund.Era Ora var suverent som vanlig.Men det kostet: 6000,- DKR for 2 stk. Inkludert to 4-cl grappaer som kostet 370,-/stk.Vi skrubbet ikke m.a.o.! Var det verdt det? Javisst! Vi gjør dette til en årlig foreteelse.Dagens middag blir litt antiklimaks:danske frikadeller og potetsalat.
![]()
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Atlanta. Daarlig flyt paa GA-400 .. en sportsbil hadde flippet over autovernet like foer avkjoeringen til I-285 saa koen sto langt oppover ...
Oh well .. med kaffe og Kommisjonen i bakhaand blir selv den lengste koe en glede! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Ååååhhhh.....Misunneliiiiig? ![]() Han andre er økonom.Tjener for mye,han også ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hjemme etter noen timer Finnair kurs, skulle vare til 1600 - prøven og beviset for bestått (med 99,5%) ble overlevert 14:10!
![]() Nå må jeg planlegge litt pakking og begynne å lade div. elektroniske artikler.
![]() |
#15 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
godere morgen i fra vest....rent bort sett i fra at New York Times ikke har kommet ennaa ser det ut til aa bli nok en straalende dag her borte, for oss som sykler er det ingen koe...og kanskje blir det en en liten ekstra Latte paa Blackbird paa vei til fergen....ellers artig aa Lese TimesSelect - som gir adgang til NEw York Times Arkiv fra 1851 opp til i dag....fant akkurat en artikkel om at Amundsen hadde naadd Sydpolen
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Puh - da var jeg hjemme ... hadde planlagt ETA hjemme saa jeg kunne faa med meg annen omgang av Levski-Chelsea, men desverre ville en sementblander og et knippe bilder det annerledes. En nydelig firefelts moelje femti meter foran meg gjorde at jeg ikke kom av flekken foer politi og redningstjeneste hadde ryddet veien. Saa heldigvis ikke ut til aa vaere noe saerlig personskalder ...
Nydelig ettermiddag - kona kjoerte for aa hente Lillegutten som er hos Bestemor, saa her er det klart for pizza, oel og Werder-Barcelona!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |
God onsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2005 20:43 |