![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Ser ikke ut til at heller denne dagen soves bort, så alt oppe med arvingene. I dag skal det klippes hekk og annet hagearbeid. Dog ligger det kanskje an til litt research for flere potensielle reiser. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Mjøndalen. Ikke her heller skal dagen soves bort. Planene for dagen er en liten tur til ett gult område, vi får håpe det går greit
![]() Ønsker alle en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra den tryggeste bydelen i Oslo. Snart klar for den tredje Nespressokoppen før det blir en gåtur ned til nye favoritt-polet...på/i Valkyrien - lar vinen bestemme menyen i kveld. Ha en riktig bra lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen og her er det stille, naboen sover, bare noen som går tur med hundene, hører jeg.
Nei ingen spesielle oppgaver i dag, uten å få tak i noe biff kjøtt til i kveld og en flaske red wine ha en go dag videre og eller se helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Tidlig oppe, men har enda ikke ordnet frokost. Så er vel på tide... ingen store planer for helgen, men det må kontoreres litt siden det blir litt høstferie neste uke. Solen skinner, så da blir det nok en spasertur med fruen i løpet av dagen. Må ogsåninnom en fiskebutikk for litt råvarer da vi får middagsgjester i morgen. Ha en strålende helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra skogkanten. Fremdeles ikke stått opp og ligger med balkongdørene åpne og det er dønn stille ute, ikke lyd fra bekken en gang i dag. M
Nå er det ned å lage mimosa, egg og bacon og deretter se hva denne planløse dagen bringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra the Bjørbay.
Rolig stemning i frokostsalen til Clarion. Utsjekk om en liten halvtime for å traske de kjempemange meterne bort til Oslo S for en liten sightseeingtur med Vy. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hei fra Oslos mest utrygge bydel - men jeg lurer jo litt på hvor jeg skal finne de 50 koronasmitta her de siste to ukene. Statistisk sett fortsatt ganske liten sannsynlighet for å treffe på noen av dem. Bydelen her har sprengt fargeskalaen til FHI for å si det sånn
Må ut å fikse litt småting - inkludert å bruke angrerett på noe jeg kjøpte. Fant tilsvarende vare langt biligere et annet sted og da blir det å spare de penga for å si det sånn. Litt styr siden man må sende som pakke men tror det går fint, ja selv det å betale for returporto vil jeg likevel ha spart flere hundre kroner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Sandvika. Nydelig vær også i dag. En bra frokost er inntatt.
Nå skal kidsa kle seg opp i bunad og de tre jentene kommer nok til å bruke en god stund på den operasjonen. Så da sitter jeg i sofaen og sløver litt i mens. Ha en bra lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God morgon frå ytterst i Trondheimsfjorden. Kidsa sov passe lenge i dag, og eg sjølv somna vel før halv 11 i går... Har ei liste med mogelege aktivitetar, frå antennemomtering, tur i fjøra, skru trapp, kappe og kløyve ved, hente vatn, lage bål mm. Får sjå kva vi rekk
![]() Tre dagar til flytur r det også... Ha bra dag!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her har man vært tidlig oppe, ute og bunkret opp for dagen og slapper av med litt DN og kaffe.
Ikke store planer for dagen utover litt billig Pinot og kanskje en rusletur til Svigers. Ha en fjong dag
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Bepp bepp .. fortsatt mørkt her i vestsørøst og svært behagelig utetemperatur. Det kvalifiserer til kaffekopp nummer to.
Motorsagmassaker står på programmet idag, det og gressklipping. Avfallsbrenning kan vente til i morgen. Må presse inn en eller to fotballkamper. Kanskje blir det en tur til Publix for influensavaksine også. Godt man har fire fridager å spre alt dette på .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei fra sør. Første ordentlige "tur" med elbilen i går, det gikk jo kjempegreit over til svigers i Egersund. Nå en liten vandring i byen i det flotte været før en muligens svipper på sjøen med båten senere - hvem sa dommeren var over?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Huff fra det Sørlandske!
Dagen startet med at jeg våkna i kontorstolen kl 0545. Dårlig start på dagen, så gikk direkte i senga og sov til kl 13. Nå er det litt frokost før jeg vurderer å sove lunsj...... Kjenner på topplokket at det ikke skal skje mer enn absolutt nødvendig i dag..... Så det så! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Sandnes. Vært en tur på konsert i Oljebyen. Ellers intet spesielt å melde. God natt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Det er lørdag... | BSSW | Flyforum | 17 | 15-07-2018 02:09 |
Det er blitt lørdag! | Bergern | Flyforum | 12 | 30-12-2017 18:39 |
Da var det lørdag! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 28-10-2017 10:08 |