![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Det er fredag og kanskje Taco dag for mange og dermed er helgen i gang, Jeg ønsker alle en god helg.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Lysaker. Her kontoreres det hos de små grønne. Frakten skal frem osv. Det blir en stille og rolig helg, men må vel begynne å varme opp crocket-armen siden den årlige krokketturneringen i nabolaget er på lørdag. Rykten sier at banen i år er satt grusomt vanskelig.
En flott dag ønskes alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Barn og matpakker er avlevert og kveldens pizzadeig er brutalt knadd og satt til langtidsheving. Mailboksen er uner kontroll og nå venter en espresso og biscotti, før jeg dukker ned i et par excelark for dagens ting som må gjøres. Satser på å få klemt inn en løpetur i lunsjen, dog litt usikker på om det er nok futt i bena for å gjenvinne et nylig tapt Stravasegment. Så får man se om det blir av andre booket en flybillett med mitt navn på? Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Mornings fra Lillestrøm. Her starter dagen med å kjøre Storsmurfen til tannlegen. Så får vi se om det blir en tur på bortekontoret etterpå eller om man blir hjemme. Litt jobb-Zooming på tidlig kveld.
Fikk også forrige måneds AmEx faktura, så nå kan jeg booke ferdig neste ukes jobbreise til Aalborg. Blir vel samme rutine som sist. Sove på Limfjord og spise på den Franske over veien, som anbefalt av medforumist @Bizflyer Men viktigst er at det er hælj! God hælj!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra jobben.
En sånn fin dag der man fikk litt ekstra tid til å reflektere og tenke litt. Fordi en gjøk med traktor hadde ført til at bilene bak han måtte bremse, sånn at det ble en fin liten kjedekollisjon på E6. Så da ble det 1 time og 20 minutter til jobb istedenfor de vanlige 35-40 minuttene. Fikk reflektert meg fram til at jeg må finne ut hvilket parti som man bør stemme på for å forby traktor på motorvei. Ironisk nok, på vegen jeg endte opp med å kjøre, kommer man til en rundkjøring hvor en av vegene går ut til E6 (Grankrysset) og på vegen ut til motorvegen var det forbudt for traktorer. Ha en traktorfri fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei fra Sandnes. Deilig med langhelg. Dagen startet med hjemlevert frokost på døra. Kjekk oppmerksomhet fra et styre fruen sitter i. Nå blir det litt indretjeneste før barbereren skal avlegges et besøk. Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra knausen.. Nå titter solen frem så hjemmekontoret flyttes straks over i en solstol. Fikk prøvet en hel kveld foran TV i går og det var artig, men den skal nok fremdeles få stå i fred - ingen god investering.
Det dyreste med hjemmekontor er at man får litt vel god tid til å booke flyreiser og har så langt booket fire turer til våren og to turer til ligger i planen - spennende å se kaoset det blir hvis Coviden velger å følge oss utpå nyåret. I kveld blir det staselig middag med guttegjengen og om jeg dukker opp edru er 100% avhengig av boblevennlig vær i hagen etter klokken 15.00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God formiddag fra Furuset. Her jobber man og dagen er heldigvis litt roligere enn siste tidens pensel mas til Corona. Straks helg og tur til Bergen i morgen med A320 NEO og SAS.
![]() GOD HÆLJ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Snart et Teamsmøte med veileder, men har allerede vært på en røntgenundersøkelse. Ikke pga mistenkt sykdom men pga helseattest for no greier. Ble litt overraska at den offentlige egenandelen var den som poppa opp hos Unilabs på Bryn siden jeg ikke ble henvist dit av fastlege heller. Jaja ble iallefall billigere da gitt, ikke at jeg klager. Så da passa det jo fint at det var 8 minutter til tbanen hjem kom på Brynseng så jeg fikk handla lunchen på Rema 1000 der også. Lahlums boklansering i går var litt kjedelig synes jeg, men hovedpersonen selv var flink. Var litt mer de andre deltagerne i panelet som var mer middelmådig. Blir et par øl med en kamerat i kveld også ha en fin fredag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God formiddag fra hjemmekantinen. Første kaffemøte på Akerbrygge 07:30, andre kaffemøte på Holtet 09:00 og nå hjemmekontor resten av dagen. Pasta Vongole til middag..og vi må tømme (en hyggelig og nyttig oppgave) Rosévin-lageret før vinteren - så da blir det nok noe godt i glassene, før, under og etter middagen. Bring on the week-end:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Fortatt tre arbeidsdager igjen her, takk ...
Skulle bytte noen planker på terrassen i går, og sannelig viste det seg at det var råte på undersiden over hele fjæla ... så da må det hele brytes opp og ny plank på .. og nå som trevirke er så billig .... not. Litt mye nå .. nesten så en får lyst til å kjøpe leilighet ... Får trøste meg med dagens sang på fjasboka .. en ordentlig elefantlåt. Tralla-la ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra øya i vest, hvor en er klar for en lang weekend ute ved Stillehavet, vaar favoritt Cannon Beach. Hadde en flott sykkeltur i gaar ettermiddag med den lille Italienerinnen langs sør siden av øya, med stopp paa Earth and Wine for noe godt i glasset. Aldeles utmerket idee. Det lille sjoeflyet staar ennaa feilparkert, men er absolutt reparert etter gear up landingen i Mars.
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Bergen. Var tidlig revelje i morges da SAS sin fakirflight skulle tas te Bergen. Nå er en akkurat ferdig med 8 timer 100% overtid samt middag hos opphavet.
Så snart settes kursen mot BGO hvor bolaget også skal stå for returen. Ha en bra helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God aften fra det sørlandske!
Her er både Biff og Rødvin inntatt! Rekorddeltakelse på fredagsbingoen i facebook gruppa Frequent Traveler Norge gir grunn til å ta en ekstra øl i aften! Gøy det da! God helg til dere alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Amsterdam - denne uken (4-6 juni) | LN-MOW | Bilder & foto | 1 | 07-06-2018 16:50 |
NASA på Sola lufthavn denne uken | B350ER | Småprat | 7 | 16-06-2015 11:14 |
Peggy i Namsos sin siste arbeidsdag. | kekker | Småprat | 1 | 31-12-2011 10:04 |
Bilder fra denne uken på Bardufoss | gilera | Bilder & foto | 13 | 01-04-2009 17:14 |
A350 cabin presenteres denne uken | Trety | Flyforum | 1 | 03-04-2006 16:08 |