![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen. Her åpnes snart hjemmekontoret flr dagens første møte som finners sted på Ekeberg klokken 8...godt det er flere som jobber på morgenkvisten. I ettermiddag blir det ny flyreise, ny flytype og nytt flyselskap. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Morgen fra OSL, SK4007 skal ta meg over til SVG om ikke så alt for lenge, munnbind er anskaffet og ser fram til en rimelig begivenhetsløs tur vestover.
Sent from my HTC U12+ using Tapatalk
![]() |
#3 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God morgen fra Bayern. ser ut til å bli en nydelig dag her.
Bra start på dagen med kaffe og nett mens en ser denne trivelige bydelen våkne til liv utenfor vinduet, satser på at gjengen i naborommet sover en time eller to til. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra bortekontoret. Tirsdag er kontordag, men det har tydeligvis ikke nettet på jobb fått med seg, så da sitter man her med 4g og VPN. Håper man snart får lov til å reise kollektiv til jobb også, da Vålerengatunnelen stenger et løp neste uke så kan det jo bli interessant med trafikk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret, her er frokost inntatt, Evergood er i koppen - alt digitalt utstyr er på plass og her blir et par videomøter før klokken 12 i dag.
Ingen flyreiser i hverken jobb eller privat er planlagt enda, men ser for meg noen reiser i september og oktober i første omgang. Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Orkland.
![]() Delvis skyet og litt sol, men litt påfyll av vann fra oven ila uken- men det skal vi nok overleve greit. Egentlig forsvinnende lite på planen i dag, men en testkjøring av plenklipperen burde vel utføres, for jeg regner med at den snart må i aksjon. Ellers er hverdagen tilbake etter en særdeles varm pinse, og med hverdag dukes det for litt trening av en eller annen sort. Ha en god en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra gjemmekontor på Madla
![]() I dag blir det laaang lunsj for å få med seg en herlig Douglas-maskin som i skrivende øyeblikk flyr over Grønland. Ha en god en der du er. ps flytur hit med DY i går var helt ok, disiplinerte folk og munnbind ikke nødvendig.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mornings fra Oslo. En legetime står på agendaen i ettermiddag ellers ikke så mye
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Bøllene er sendt i barnehagen, og nå gjenstår det en espresso i solen, før det knekkes løs på hjemmekontoret. Vurderte egentlig dra på kontoret i dag, med med fulle au pair plikter og en arbeidsdag full av nettmøter, ble jeg like gjerne hjemme. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
God dag fra gjemmekontoret. En spesiell god dag til alle dem som tar turen til Sola for å bivåne årets flyhistoriske begivenhet. En spesialisttime i ettermiddag forhindrer meg dessverre fra å dra dit, men jeg er sikker på at ankomsten blir behørig foreviget, dokumentert og publisert!
Fortsatt god tur til N151 aka LN-SUB! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Heisann fra jobben. Ny uke. Heldigvis en kort en. Og etter den skal jeg visst jobbe bare to uker før det er tre uker ferie.
Ellers fikk dette begeret med blåbær fra Andalucía via Rema 1000 meg til å tenke på DC-10. Blir imponert om noen skjønner hvorfor. ![]() Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Livsnyter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Fyllepåmedblåbær EDIT: Makan. Maiden altså
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 02-06-2020 at 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Livsnyter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Makan trallabom fra Gaustad. Det ble travelt i dag, og nå skal jeg hjem og om mulig ha det like travelt.
Fnate out
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 25 | 13-05-2020 15:28 |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 29 | 11-03-2020 08:29 |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 26-02-2020 06:01 |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 36 | 24-09-2019 21:57 |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 9 | 02-04-2019 17:11 |