![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Nespresso i kopp og kropp mens vi smører matpakker til turen gjennom Sverige. Stelvio`n er fulltanket og har en «range» på 960 kilometer...absolutt ingen rekkeviddeangst. Så nå ble det endelig noe av turen som var først planlagt til påsken og så til pinsen noe av
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Horten. Det blir noen timers kontorering her før turen går over fjellet igjen til helg. Tilbake på mandag kveld med toget for en lang uke, før ferien begynner etter det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Litt mør etter gårsdagens sykkeltur, så dropper sykkel-for-tog og tar hjemmekontor. Om ikke annet fikk jeg tatt Norges korteste fergestrekning i går, med MF Svelviksund, da det fristet lite ta sykkelen å legge på svøm over Svelvikstrømmen. Selv om Børge Ousland sikkert hadde gjort det. Barnevakt i kveld, så planen er en tur ut å spise. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 03-07-2020 at 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Orkland.
![]() Litt blandet vær på morgenkvisten. Her skal bilen på service, slik at vi trygt kan legge i vei på årets lille sommerferie nordover, om 1,5 uke. Etterpå blir det å raide Rema 1000 og Coop Mega for litt godsaker til helgen. En god en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Asker,
Her blir det tidlig start på helgetur. Via Hadeland og opp i Gubrandsdalen. For å spare sinnet (nei da) legges turen ikke forbi OSL. ![]() ![]() Norge! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, ikke jobb i dag, nå starter min feriemodus, men glemmer ikke flyprat.no selv om modusen er ferie.
Ha en god tur i helgen folkens, og slapp av. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Siste ukedag i ferie del en har startet og planen er å gå en tur. Handlet litt har vi gjort allerede også. Kona begynner hjemmekontor klokken 9. Ellers er det tur til Kongsvinger i morgen med tog. Fly skal man gjøre neste helg igjen til Bergen.
![]() Så at det er laget en relax lounge opp trappa ved C gates når jeg reiste til Stavanger. Forskjellige typer hvilestoler og ladepunkter. Greit sted å vente når lounger er stengt. Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God dag fra Gardermoen
Første kaffe tømt og man begynner å lengte mot helg. Ser ut som min noe kreative løsning for stort gods til Hawaii faktisk fungerer og jeg får bookinger der ![]() Blir å ta turen til østfold etter jobb for å tilbringe helgen på den siden av fjorden som faktisk har kveldssol ![]() Med ønske om god fredda S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra knausen. Lang frokost er inntatt og drage-bilen stappes opp før vi kjører sørover på den tredje av sommerens åtte miniferier. Det er meldt dårlig vær og Choice står for sengene så for meg kan dette bare overgå forventningene.
I dag ser jeg på kallenderen at vi egentlig har to dager igjen på suiten til Fairmont Santa Monica. Blir helt klart en sommer man husker dette her og den dagen "normalen" kommer tilbake blir rene frigjøringsdagen. Nok sure oppgulp fra denne kanten, smiler nok i bilen om noen strakser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Gaustad. Første dagen på lenge der jeg faktisk føler at jeg begynner å komme til litt til bunns i stabelen igjen. Med mindre noe dukker opp, så klart.
I kveld skal hele hurven av Smurfer og Pellefanter se på Eurovision filmen med Will Ferrell, noe jeg tror blir stas. Ha en fin en
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra Skaun!
Her er dagen brukt til booking av jobbturer, 10 flyturer booket fra 5 Aug til 5 Sept ![]() Bilferie er dog booket på hjemmefronten fra neste helg, blir et par uker i Danmark, mitt opprinnelige hjemland, så det blir herlig!! Drittvær og 9 grader her nå, kvelden skal rødvineres varmere og med en hjemmelaget Stroganoff i magen går nok alt så meget bedre. God helg! PS! Fnate: Mye moro i Eurovision-filmen, men ingen Oscarkandidat.. hehe. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Kjip morgen på hjemmekontoret....
Urinsyregikta kom snikende på her i går ettermiddag så jeg halter rundt. Har heldigvis medisin så jeg håper å holde det nede så ikke Danmarksturen i morgen blir ødelagt. Ellers ingen andre planer for dagen enn å jobbe..... Men i morgen skal det hygges! I Danmark! Og så skal jeg endelig bo på hotell igjen. Føles som mange år siden sist jo. Jaja. God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Forus. Lunsj er unnagjort, og det ligger an til en svært rolig avslutning på arbeidsuka. Men jeg får nå betalt for å sitte her da. I kveld skal frøkna på "jentekveld" så da skal u.t benytte sjansen til å gjøre minst mulig. Blir nok et par øl tenker jeg.
Ha en fin fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Hau hau .. Nærflyplassen fikk gjennomgå i går med skybrudd og torden og 10-15 diversions. Men her oppe holdt det seg tørt, så jeg måtte vanne tomatplantene igjen ... Men det begynner å bli litt flybevegelser igjen, selv om det fortsatt er under 50% av normalen.
Kun todagers helg denne uka, det er litt uvant. Frimandagen min er byttet mot onsdag pga ferieavvikling, så jeg må gjøre noe så uvanlig som å jobbe på mandag. Alt man må finne seg i .... Fnate: Ikke ha for store forventninger. Konsentrer deg om alt annet enn handlingen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
As per usual. Jeg kjøper litt øl
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og her jekkes det en øl da man har solgt leiligheten til en helt ok deal. Og juli ble med et "JA" på en SMS hakket travlere en den allerede var. Nå er det flytting, bankprat, husjakt, bryllupsplanlegging og jobbing. Alt på en gang!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Akkurat `jekket en boks blaa Aass her og, god helg alle som en.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God natt herfra - road-trip i dag og det var veldig greit at man kjørte mot strømmen og inn til Oslo. Det var ikke få "borettslag på hjul" som var på vei ut av de store byene i dag, skrekk og gru hvordan det kan bli på småveien de neste ukene når alle-man-alle skal ut i eget land med "et rom og kjøkken med ratt".
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Onkel Brun er min venn .. | LN-MOW | Samlerhjørnet | 0 | 21-07-2014 22:44 |
Postmannen er fortsatt min venn! | LN-MOW | Samlerhjørnet | 5 | 12-08-2011 19:28 |
Min 1:400 samling (for det meste) | Henshaw | Samlerhjørnet | 4 | 21-09-2010 23:00 |
Så var det min samling | hmm273 | Samlerhjørnet | 15 | 02-08-2009 13:58 |