![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Sandnes. Grått og fuktig utendørs. Fint å kunne varme seg på kaffekoppen da. Godt i gang med dagens arbeidsinnsats, så får vi se hvordan ting utarter seg utover dagen. Kvelden tilbringes muligens på sofaen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Her rakk jeg akkurat en espresso og litt forum mellom levering av barn og et Teamsmøte med noen der peppern gror. Etterpå blir det både polferd og lunsj med de gamle. Dessuten må en ny porsjon berlinerkranser lages, da første batch bare forsvant. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen. Avspaseringsdagen har begynt, venter på beskjed om legetime for å sjekke blodtrykk. Kalender oppdater, jeg tar meg en god kopp te
![]() Ha en god dag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Morn morn. Det har kommet noen centimeter med snø i natt så nå er det lyst og fint utenfor vinduene. Her er det jobbkontor som gjelder, men alle møter kjøres på Teams for å unngå ansamlinger av folk. Du verden møtene er effektive, men jeg savner litt skitprat, vitser og anekdoter. Ha en fin dag alle flypratemakere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra et svært rolig hus i skogkanten. Peisen smeller og noen nydelig kopper nykvernet kaffe er inntatt sammen med trailer-frokost.
To-do listen fra Dragen er innafor og jeg rekker en liten tur ut i regnværet.. I går ble det 2.2 mil som kjennes bra i kroppen da underlaget varierte fra frosset slafs til dyp snø. Nyt dagen og husk å stemme riktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra bortekontoret, hvor det er rimelig hektisk og blir en lang dag i dag.
Litt ting man har skjøvet foran seg for "det er jo så lenge til jul". Ha en fin en
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja. Fortsatt lenge til jul, men tror jeg for det meste er klar. Skulle det knipe, finnes det bensinstasjoner her og ..
![]() Kaldt ute, sur nordavind. Nå må brakka preppes før bøtteballetten svinger inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God ettermiddag fra Elgstua ved Elverum. Middag, vin....så natta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag! | EB | Flyforum | 14 | 04-02-2016 23:19 |
God torsdag | Fnate | Flyforum | 17 | 21-01-2016 17:27 |
God Torsdag! | mcduck | Flyforum | 8 | 08-01-2015 12:11 |