![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Hjemmekontoret er åpnet og i løpet av dagen forflytter jeg meg til Trøndelag og et par dager i bartebyen. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Her skal det hentes ny bil i dag, så da går vi fra Dom Perignon til Braathens på skiltene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Gårsdagens kansellering av alle Helibusser gir kø av avganger i dag. Mye folk som skal flyttes på og nye momenter som kan gi kansellering i dag også. Godt eg har to uker igjen Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God morgen fra L21 til ......... Hva nå Martin kaller det (eller ikke kaller det).
For et uvær som kommer i kveld/natt og i morgen. Jeg håper alle NSB tog virker da (iallefall mitt tog). Hvorfor sender Island dette uværet til oss?!?!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God tirsdag fra jobben. Håper noen har tørket sirupen ut av EDB-maskina til Tolletaten i dag. Måtte gå for en plan B i går så jeg endelig kom meg herfra sånn i 18:30-tiden og en utålmodig sjåfør fikk kommet seg over grensen. På'n igjen i dag. Er det helg snart? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Clarion Hotel Admiral i Bergen. Tørt og fint vær når vi ankom byen i går kveld. Men YR melder om langt friskere værtype i løpet av dagen. Så får vi se om man kommer seg hjemover i løpet av dagen. Ha en lun tirsdag!
Sent from my iPhone using Tapatalk Last edited by TriStar; 10-12-2019 at 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg jobber på en avdeling med bare kvinnelige kollegaer. Siden jeg begynte her for snart tre år siden, har det vært ikke mindre enn tre fødsler med tilhørende mammaperm. Har nevnt noe om at "de er heldige som har så mye fri" men får bare noen sure blikk tilbake ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() 05:30 ringte klokka hos meg, til tross for ingen småbarn i hus. Sånn går nu dagan.
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra kontoret.. Kjørte eco-run i dag og klarte strekningen hit på glimrende 1.47 liter på mila.
Bare ett skole-event i dag, kun ett av barna har venn til middag også er det god-pizza med mor i sofaen i kveld. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Kontordag venter. Her er det hverken kvinner på kontoret eller noen "månedens ansatt kalender" på verkstedet. Men en mannlig kollega er ute i ekstra lang pappaperm. Er vi muligens verdens mest politisk korrekte?
Kontorering venter. Deretter er det styrepils istedenfor styremøte. Kjenner det er akkurat det jeg trenger nå... Ha en fin en
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her er frokosten i gang sammen med nyheter på tv`n.
Kaldt ute og litt glatt på sideveiene, bedre innendørs. I går medgikk det 2,5 timer i kø og 30min bookinghjelp hos Tallin, ventetiden ble belønnet med TG F, SQ suite og CA F, om sistnevnte er en belønning kan gjerne diskuteres. Ha en nydelig tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås, ingen jobb her i dag, men det er ikke så fantastisk morsomt å være syk, tror heller jeg foretrekker jobb faktisk. Og det selv om vår boks med pepperkaker ikke er evigvarende slik som Martin sin.
Får ta en tur på posten for å hente nytt familiemedlem. Han kommer fra Kina, skal bo under sofaen og får kun lov til å komme ut for å støvsuge når ingen er hjemme |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord.
![]() Hvor det moderlige opphavet er kommet, stekeovn er fyrt opp, fredsprisen ruller over TVen og julemusikken runger i hjemmet. Nå bakes det pepperkaker og colakaker, før det blir en ørliten feiring av gårsdagens 30- årsdag sammen med noen få gjester i kveld. Når gjestene er dratt skal sofaen inntas for litt flysimulator. En av de beste bursdagsgavene fikk man i går når InfiniteFlight lanserte A350-900 for første gang, så i kveld skal det trenes litt med ny flytype etter mer enn nesten 280 simulatortimer på mest B777, B747 og A330. En flott en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|