![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Mørkt ute - men allerede lyst og hyggelig inne. Nyheter på nett og radio samen med dagens første Nespresso. Hjemmekontoret åpner om en liten stund og før treningen i kveld er det stort sett pc`n som er sjefen. Ha en bra start på uken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Mornings fra havet.
Nattevakten nærmer seg slutten og det er helt greit. Det er på natten det skjer på Internett. Det merkes på pengebruken. Fått handlet litt på rufo. no og Norwegian. Så nå blir det Nyttårsaften i London med nye reiseeffekter i bagasjen. Så var det å finne hotell i byen. Blir nok ikke billig. Ha en fin dag og uke. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Nok en hilsen fra havet. Veldig greit med bein på havbundet når vinden lukter på 60 knop. Nærmer seg leggetid nå. Litt spent på hva slags aksjoner gjengen på land klarer å finne på i dag, det er jo tross alt mandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Hvitt og litt surt utendørs, men det får så være... Her er frokosten unnagjort og tilhørende nettaviser ferdiglest, så snart renner man vel ut døren for en ny innsats på jobb. Utover det var det visst et ønske om bursdagskake i kveld, men etter harde- og til dels steile forhandlinger fikk jeg i det minste forhandlet meg frem til et døgns utsettelse- altså får man diske opp med en 30-årsmarkering i morgen kveld. Det betyr at man får ettermiddagen og kvelden helt fri her, så da blir det i bursdagens ånd en god pizza til middag, etterfulgt av en strekk på sofaen og litt flysimulator til kvelds. Ha en super dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tidlig morgen fra TRD.
Svipptur til Oslo i dag, skal ikke lenger enn til jernbanetorget faktisk. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Ute driver blæsten å forsurer, så godt at alle planer finner sted innomhus i dag.
Egg & bacon er kommet på plass, nå litt nyheter på nett og tv`n før vi tar en tur utom Sola. På kvelden blir det lokal teater forestilling. Ha en fin fin mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God mandag fra CPH. Har dusjet i loungen så jeg er forhåpningsvis presentabel når jeg går rett ut i sivilisasjonen uten å stikke hjemmom først.
Ha en god en alle som kjører smidig idag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret i Asker.. Tre kilometer svøm unnagjort, men i dag var det ikke så lystbetont som det vanligvis er. Nå er jeg så mye i Asker om dagen at jeg vurderer å få meg en tribal tatoo.
![]() Nå noen laange møter, deretter hjem til moderat kaos med foberedelser og avlutninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag fra jobben. Dagens første høydepunkt: TRE uåpnede kalenderluker:
![]() Ha en god en ![]() (PS! #damnyouautocorrect) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Da kan du glemme onsen i Japan
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Dagens trim er unnagjort så da er gårdsplassen måkt. Når jeg begynner jobbe igjen må jeg enten få meg fres eller «traktorabonnement». En tur til Asker etterpå for å få unna juleklippen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Ny vanlig kontordag venter. Ikke stort mer å si om det.
Ha en fjong dag
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra OSL. Venter på toget sørover. Skulle egentlig tatt WF i dag, men de kansellerte, så da ble det å kaste seg rundt. Kort uke denne gang, så det blir retur på onsdag, forhåpentligvis fra TRF.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen. Sent oppe i dag. Ble ikke vekket før 0630. Selv bikkjene påvirkes av vintermørket.
Langhelgen er i gang, men ettersom bøtteballetten kommer i dag, styres dagens gjerninger av dette. Kom over et bilde fra to år siden .. håper det blir veldig lenge til vi får så mye sne igjen. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God eftan fra Skaun!
Grattis med 30-årsdagen til ForeverSAS. Her er det kontorering på høyt nivå, før møtedag i morgen og pakkedag på onsdag. Ny runde til Las Vegas på torsdag, har ikke engang rukket å snudd døgnet siden turen forrige uke. ![]() Snart jul, får se om jeg ser nissen på vei vestover om vi flyr så langt nord. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nye nynorskord man lære seg et par timer på overtid: "Tregleik".
Jeg tjener altså penger på at noen har tømt sirup i EDB-maskina til Tolletaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|