![]() |
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hula i Bergen. Her går en på tredje natten og denne siste natten har heldigvis vert roligere enn den forutgående. Utom hus ser det ut som det er opphold.
Deler av dagen skal soves bort, før en stikker til by`n på eftan engang. To vakter til, så er det hjem igjen. Ellers gjorde jeg en opptelling her, 9 vakter til, så erre 3,5 uke ferie og ny tur til Asia. Ha en glitrende flott uke da! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra Ris. Med en Nespresso i k(r)oppen så åpnes hjemmekontoret. Blir litt arbeid her hjemme før kontoret flyttes til sentrum i noen timer på formiddagen. I kveld er et som alltid på mandager trening på programmet. Ha en bra start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Skyet opphold, men det meldes om greit vær igjennom dagen. Her åpner man, som alltid, mandagen med å pløye igjennom aviser sammen med frokosten, før det etter hvert bærer ut døren. Etter noen timer på jobb burde man vel få tatt turen innom det lokale spiskammerset for litt påfyll av nødvendigheter. Ettermiddagen er helt blank her, men man finner alltids på noe. Ha en fortreffelig en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Bergen.
Nattesøvn er oppskrytt. Snart på tide med litt søvn selv om alarmen er satt til 0930. Har billett til OSL i dag. Planen er øl og flyprat på Sjøflyhavna i ettermiddag og en kebab til kvelds. Så gjenstår det å se hva som egentlig skjer utover dagen. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra en grønn buss. Planen var å sykle til jobb i dag, fint vær om enn kjølig, men så kom jeg på at man jo skal på Fornebu for å drikke øl etter jobb, så da får man sykle en annen gang
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Holmensenteret. Her skal et nytt skudd vaksine settes. Siden det er fly&øl i kveld så tas det ingen sjanser. Men innen det får arbeidsuken settes igang
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
Denne heppinga altså, må alltid inn og nyte et av de beste klippene på youtube
![]() https://www.youtube.com/watch?v=_8yGGtVKrD8
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra utkanten.. Slitsom svømmetur i dag tidlig - hverken Red Bullen eller Polarbrødet var nok dop..
Full aupair dag i dag også, så i kveld skal de tre arvingene oppleve riktig side av Akerselven. De trenger å smake ekte kebab og forstå at multikultur ikke bare er crewet på EK160. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Blergh hjemmefra.
Feber og fargerik (ok, kun grønn- og grånyanser) hosting. Ikke helt som planlagt, men har vært slikt hele helgen. Er i det minste mindre dårlig enn i går. Blir garantert frisk til jeg skal reise på fredag, svipptur til Oslo for å treffe digitaliseringsministeren. Rekker vel en øl eller to også tenker jeg. Ha en bedre dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kun Vy til Lillestrøm i dag... Ha en super uke.
Sent fra min SM-A705FN via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God mandag fra det Sørlandske!
Første uken siden i vår at jeg skal være på kontoret fra mandag til fredag. Blir nesten litt underlig. Men det mangler ikke ting å gjøre, så det er bare å druse på! God uke ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hopp .. frokosten er overstått og nå sitter jeg på terassen i behagelig temperatur med en kopp kaffe.
Gårsdagen ble stort sett tilbrakt på sykehus. Ikke meg som var innlagt, men svigerbeistet, som trolig fikk et lite slag. Ser heldigvis ut til å gå greit, men hun må nok gjennom en del opptrening før hun kan komme hjem. Fant imidlertid ut at sykehuskafeteriaen har gjort gedigne fremskritt. Redusert både bemanning og tilbud pga langhelgen, men det de hadde var veldig bra. Langhelg, ja .. Labour Day weekend, så helligdag i dag. Stille og rolig uten skolebusser, søpletømmere osv. La dagen rulle videre ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hoy, det er mandag | Ruby | Flyforum | 22 | 16-11-2017 00:31 |
Mandag er det i Norge! | Fnate | Flyforum | 28 | 11-09-2017 20:15 |
Juhuu, det er mandag! | Bergern | Flyforum | 20 | 26-04-2016 00:30 |
Hepp Mandagsmorgen! | Thomas | Flyforum | 15 | 20-08-2012 17:05 |