![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
‘Bedre’ kjent som Penticton med noen daglige flyvninger til Vancouver og daglig til Calgary.
Hvis du er glad i vin og ikke har vært i Penticton (eller i Okanagen Valley forøvrig), så er du ikke glad i vin - enkelt og greit. Hvem skulle trodd at Canada har vin til å begynne med, og så ufattelig god? I tillegg er det 25-30 på dagtid og rundt 15 på natta; helt perfekt sommervær (og for druene, morellene, nektarin osv.)! Skål, og god tirsdag - hvor vi har planlagt 3-4 vingårder i Naramata ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad tirsdag fra Ris. Kofferten er pakket og jeg er klar for å toge meg til Røros med Ruter og Vy. Men først rekker jeg en Nespresso her hjemme. Ha en topp tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad stasjon. Som det ikke var nok med bristet ribbein så smalt det inn en lyskestrekk også. Vel, får i det minste en halv dag å hvile på kontoret. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Glaaaaad Tirsdag her fra Næstved hvor klokken nu er det bedste tidspunkt på dagen, nemmerlig 7.47 :-)
Dagen idag kommer til at stå på afslapning, og bestilling af flybillet til weekenden hvor jeg skal til Aalborg fra København :-)
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Møter, møter, prøvekjøring, møter, øl. Med litt mat og kaffe innimellom. En grei dag. Får sjekke om ESTA har kommet gjennom etterhvert, for den kom ikke med en gang i går, noe jeg aldri har opplevd før. Ha en strålende dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra Bergen.
Atter en dag med ingenting på agendaen. Føles litt befriende og det skal nytes. Booket billetter og hotel til neste uke fly og øl. Så gjenstår det å se om tiden streker til. Neste uke har betydelig mer å by på. Nå snart god helg ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God ettermidag fra Akershus..
Kjenner igjen at jetlag er en myte og kom greit opp i dag tidlig.. Det ble en uventet (eller jeg hadde glemt) en hektisk alenepappa-dag i går som ikke var helt planen etter en helg med 30 timer på fly og flyplasser. I dag flyttes kjøkkenet til hagen igjen og så blir det nok tidlig i seng.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra Frognerseteren. Her er det straks avskjed til gjestene våre, but no rest for the wicked... neste kommer allerede i morgen.
Ha en fin en
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen .. straks 7.37 her.
Vått og grått ute, men behagelig temperatur. Sendte kona til Dallas i går, så da ble det et par timer på toppen av parkeringshus syd. Kommer noe i et bildeforum nær deg i løpet av dagen. Knipset hele fire ex-SAS MD90’er ... siden to er pensjonert, tilsvarer dette 66.67% av flåten. Fri i dag, så her skal det virkelig ikke stresses. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 09-04-2019 18:29 |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 13 | 20-11-2018 19:53 |
God tirsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 13 | 08-12-2015 15:19 |
God tirsdag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 9 | 14-07-2015 16:59 |