![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Utpå tur igjen med LH's billige Business Saver til LCA. Litt spesielt først med OS E195 med hver vår toseter across til VIE så OS 321 videre..
Hjem via ZRH med LX. God dag til alle... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God tur, Reidar .. Reidar reiser snaart ....
![]() Her vestpå seiler Sirkus Svigerbeist videre .. Gamla begynner å komme seg og har vært ‘hell on wheels’ på rehabiliteringssenteret. Jeg er snart vrak etter å ha lekt ‘good cop bad cop’ to ganger i dag. Et stort glass skotsk myrvann er nesten tømt og Radiohead spinner på radioen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Godtorsdag fra Britannia i Trondheim. Byttet bort Scandic Lerkendal og fikk bi her til samme pris...rett og slett et kupp. Nå venter frokostmøte, kundemøter før retur til Røros i ettermiddag. Ha en tipp topp torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Hvor de korte stikkord grått og vått er mer enn dekkende for tilstandene. Nåvel, her er frokosten unnagjort og snart bærer det ut døren for en innsats på jobb. I ettermiddag tror jeg det blir en sjelden- men velfortjent strekk på sofaen. En fin fin en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God morgen fra Sonsveien stasjon, og det ser ut som NSB er i rute...
Det ser ut som dette blir en fin dag, og nå står sola opp også ![]() Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Mornings fra BGO.
Skal visst til KRK i dag. Kalles velferdstur eller crewtur. Fyll og fanteri blir vel oppsummeringen. God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Nest siste dag på jobb før både ferie og pappaperm. Merker motivasjonen er litt sånn der halvveis. Men får benytte muligheten til å få stusset litt av luggen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Finca Can Gall, Ibiza!
Pacha leverte som vanlig en onsdagsnatt, selv om jeg måtte kaste inn håndkleet i tretiden. Merker godt at man ikke akkurat er 48 lengre ![]() Treningsfri formiddag, så det ble høstet noen tomater til kulinarisk bruk og noen lime til kveldens mojito på morgenen i stedet. Blir bydag idag kjenner jeg på fyllesju... eh.. feriemigrenen. Merkelig igrunn, at kald pils faktisk hjelper mot minst én form for migrene. Ganske banebrytende. Tipp-topp tøyse-torsdag ønskes ![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 17 | 29-06-2016 21:52 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 15 | 09-01-2015 13:14 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 20 | 28-07-2014 17:23 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 21 | 16-12-2013 20:05 |
God(?) morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 15 | 19-12-2011 20:09 |