![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Nespresso og nyheter og snart litt kontorering...men bare litt. Vaske tøy, tørke tøy og pakke tøy er vel egentlig det viktigste som skjer i dag. Ha en bra fredag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Fuhlsbüttel.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Fnat Seasons på Seychellene. Rimelig fjong plass. Men mat og drikke er jo helt absurd. 100 kroner for en Cola og nesten 200 for en 0.33 Heineken setter litt standarden. 600-ish for en hovedrett til lunch er også friskt. Men stedet gjør at det er verd det. Så får vi heller leve på lefse og flaskepant i høst.
Nå ringe etter golfbil så vi kan kjøres til frokost Ha en fin en
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret. Arvingen er avlevert, de første mailene sendt ut i det store intet og Nespressomaskinen har alt fått kjørt seg. Ikke umulig det blir litt multitasking her i dag. Det bør både bakes litt kake og det må stusses litt av manken. Ha en fin dag
Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morgen fra Stavanger. Har noen "hyggelige" øst-europeiske naboer nedenunder som har holdt det gående med party og "god stemning". Trodde det hadde roet seg i fem-tiden. Men plutselig ble det liv igjen på verandaen. Fine greier.
Men nå har det blitt lugnt. Så nå skinner sola her og jeg har satt på Swedish House Mafia på anlegget her. De har vel ikke gått på jobb disse øst-europeerne da? Blir vel litt morgenkaffe snart tenker jeg. Og en kontroll på SUS om litt. Og jeg måtte le. Last edited by Twin Otter; 28-06-2019 at 08:32. Reason: Someone's quote. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra ABZ. Her venter jeg pp flyet som skal få oss opp til Shetland (tror jeg) før helikopteret tar meg ut til kontoret til 21 dager på uk sektor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra CitizenM Kjøben.
Eneste plan for dagen: Rekke balja til Oslo som går 16:30. Tror det bør gå. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret. Kaffe er i kroppen, jobbmodus har vært på en stund.
Ser ut til å bli en spontantur helgetur hele veien til Molde... Ha en god helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Plan A utgår visst. De som kjører S-togene skulle ha faglig møte. Skal man da vente på DFDS-bussen, eller prøve seg på en «vanlig» buss (som muligens er stappfull allerede)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Uansett god dag fra hjemmekontoret, siden det eneste jeg gjør om dagen er å lese til sertifisering om en måned så blir det litt teknikker man brukte mens man studerte - dvs prokastinering. Nå er jeg kun på arbeidstrening gjennom NAV så får jo ikke noe lønn fra min såkalte arbeidsgiver, så akkurat direkte dårlig samvittighet har jeg ikke. Hadde vært noe annet om jeg hadde vært fast ansatt og lønnet, da hadde jeg nok prokastinert mindre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Joda, og den har jeg betalt for så jeg kan ta den hvis jeg vil. Men nå sitter jeg på et S-tog og satser på tidlig boarding hos DFDS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() G’morgen. Straks frokost. Så dynga. Så jobb. Så helg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God ettermiddag fra FBU. Her er det bare timer igjen til ferien. Og de timene skal brukes på en fånyttes kamp med fakturagodkjenningsprogrammet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() God fredag fra Vy-toget på vei opp til Gardermoen. Idag har jeg tenkt å bli sittende på toget mens normale folk går av og bare ta det videre. Hehe, hihi, hoho. Time for my pill.
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra hula i Bergen hvor det er arbeidshelg og en har således vert på arbeid siden i morges. Begynt å roe seg nå og bare 3 timer igjen til avløsing.
Været ute er ganske så fjongt og flott, så nyt kvelden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Hadde du sett logoen ville du skjønt at det ikke er en hvilken som helst skjorte.
![]() |
![]() |
#18 |
Helgeturekstremist
|
![]()
For de som er på reisefot kan jeg advare om signalfeil mellom OSL og Eidsvoll. Det for endel forsinkelser.
Vi er nå ca 30 min forsinket. Har 5 min transit på Dombås og ifølge reglene til Vy er de ikke ansvarlig for noe om folk ikke har beregnet minst 60 minutter transit.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 28-06-2019 at 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Raumabanen? Mener den er et unntak til den regelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det er 30 minutter transit som gjelder ved overgang fra Raumabanen, men 60 min ved overgang til Raumabanen. Så ingen advarsler om dette da jeg bestilte.
Og da det er enkeltspor mange steder står vi nå og beundrer et grustak ved Mjøsa.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag | EB | Flyforum | 8 | 21-11-2016 11:07 |
Glad mandag:-) | EB | Flyforum | 20 | 14-11-2016 21:06 |
Glad november - glad tirsdag! | EB | Flyforum | 11 | 01-11-2016 21:09 |
Glad tirsdag:-) | EB | Flyforum | 9 | 30-08-2016 15:39 |
Glad fredag og glad påsk! | EB | Flyforum | 29 | 14-03-2008 19:29 |